E ErikB ScanFlyer Blue 19 Mar 2006 #1 Bilder fra østre voll i dag Det var mange forslag til transportmidler til østre voll i dag. Jeg valgte ski og det viste seg å være et bra valg. Det trenges noen solskinnsdager før veien er bar. Attachments IMG_0159rev1.JPG 63.4 KB · Views: 9
Bilder fra østre voll i dag Det var mange forslag til transportmidler til østre voll i dag. Jeg valgte ski og det viste seg å være et bra valg. Det trenges noen solskinnsdager før veien er bar.
E ErikB ScanFlyer Blue 19 Mar 2006 #2 Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' TAP Attachments IMG_0195rev1.JPG 61.8 KB · Views: 9
E ErikB ScanFlyer Blue 19 Mar 2006 #3 Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' BA Attachments IMG_0201rev1.JPG 72.4 KB · Views: 8
E ErikB ScanFlyer Blue 19 Mar 2006 #4 Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' nye spotter venner Attachments IMG_0145rev1.JPG 98.3 KB · Views: 8
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 19 Mar 2006 #5 Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' Det må vel være første gang noen har fått nærkontakt med skogens konge under spotting på vollene, eller? Fine bilder også.
Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' Det må vel være første gang noen har fått nærkontakt med skogens konge under spotting på vollene, eller? Fine bilder også.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 20 Mar 2006 #6 Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' Flotte bilder som alltid... "Nye" TAP er utrolig stilig...:up:
Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' Flotte bilder som alltid... "Nye" TAP er utrolig stilig...:up:
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 20 Mar 2006 #7 Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' Litt uskarpe syntes jeg ,men flotte motiver. Jeg har sett både skogens kong(l)e, rådyr, hare og rev der oppe.
Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' Litt uskarpe syntes jeg ,men flotte motiver. Jeg har sett både skogens kong(l)e, rådyr, hare og rev der oppe.
Trety ScanFlyer Rusty 20 Mar 2006 #8 Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' Veldig bra, skal bli toppers når vollen omsider blir snøfri...
Replying to Topic 'Bilder fra østre voll i dag' Veldig bra, skal bli toppers når vollen omsider blir snøfri...