Bilder fra Heathrow 5/4-2009

rampen

ScanFlyer Silver
Prøver å poste noen bilder fra Heathrow tatt med mobiltelefon...søndag 5/4-2009

fly7.jpg

fly4.jpg

fly3.jpg

fly2.jpg

fly1.jpg

fly10.jpg

fly14.jpg

fly5.jpg

fly12.jpg

fly15.jpg

fly8.jpg

fly9.jpg

Last edited:
Ser ut som Terminal 5 er en bra plass når de lander på 09 left
Sjekk den lange gangbroen på bilde 8
Må vel være noe av de lengste som finnes ?

Flotte bilder. Her kan de i hvertfall bygge gangbroer i motsetning til det Avinor klarer å få til på Sola.

Når begynner de boarding gjennom den lengste gangbroen? 90 min før avgang?

På den lengste utgangen på bildet mitt på Terminal 5, mener utgangen her heter A10 begynte de boarding 25 min før avgang. De begynte boardingen sekvensvis, dvs de fyllte opp bakerst først(rad 21-28) osv.. og de som forsøkte seg å komme ombord tidligere på seterader forran dette ble henvist ut av køen og stille seg bakerst.. De var veldig strenge på dette, og det er bra. Det var forøvrig en A320 maskin som sto på denne gaten denne gang. På Terminal 4 så begynte de boarding 90 min før avgang på enkelte av langrutene.

Bildet ditt er av A1 (A10 er bussgate). På fredag kveld gikk OSL-flighten derfra med normal boarding alle i en haug, 15-25 min før avgang (belegget var ca 50% så jeg tror de droppet "by seatrow" pga det).

Gangbrua på T5B gir god trim, ja, gjelder å ikke være ute i siste liten. Siste pax er vel ombord 10 min etter at gaten er stengt :lol:

Et par av de gatene der bør vel nesten klassifiseres som remote stands Har da opplevd å bli busset vesentlig kortere enn det:p

De begynte boardingen sekvensvis, dvs de fyllte opp bakerst først(rad 21-28) osv.. og de som forsøkte seg å komme ombord tidligere på seterader forran dette ble henvist ut av køen og stille seg bakerst.. De var veldig strenge på dette, og det er bra.

Gjorde de virkelig det? Har aldri opplevd det selv på LHR, og det generelle inntrykket jeg har fått via Flyertalk, er at BA er veldig sløve på akkurat det der.

Gjorde de virkelig det? Har aldri opplevd det selv på LHR, og det generelle inntrykket jeg har fått via Flyertalk, er at BA er veldig sløve på akkurat det der.

Husk at det meste BA gjør/sier/tilbyr blir sett på som dårlig/sløvt på Flyertalk... Ta det som skrives der med en stor spiseskje salt ^_^

Fine bilder forresten :thumbup

Det er brua på Gate 1 på T5A, og det er bare barnemat ifht. en av gatene på T5B:

DSC_5829%20%282%29.JPG

Er de broene nybygd? Jeg mener jeg kom med et fly som parkerte ved den gaten nederst til høyre her i oktober, og da var det trapp og bussing. Kapteinen sa "We must have pissed somebody off, cause this is about the only remote parking stand at terminal 5" på høytaleren idet vi taxet inn:)

Ellers var det fine motiver, men du burde hatt et ordentlig kamera istedetfor kun mobiltelefon;)

Sant nok, burde hatt med kamera istedet for mobiltelefon. Var ikke meningen å ta bilder overhodet, men ble avvist i innsjekk da jeg var der 3 timer før avgang og fikk beskjed at innsjekk åpnet 2 timer før..derfor måtte jeg bruke tiden til noe;-) Terminal 5 var en positiv opplevelse for meg som aldri har vært der før, langt mer effektiv enn terminal 3 som jeg har benyttet før.

Supre bilder fra en mobiltelefon må jeg si!
Skulle gjerne sett flere bilder fra LHR her på sitet!

BF:cool2

men ble avvist i innsjekk da jeg var der 3 timer før avgang og fikk beskjed at innsjekk åpnet 2 timer før..derfor måtte jeg bruke tiden til noe;-)

Hadde du flydd biz, hadde du kunne sjekket inn når du ville, samt tatt akkurat de samme bildene fra Galleries North (les: loungen)..

Ellers bra bilder ;).

Back