S SK931 Guest 22 Feb 2007 #21 Originally posted by fly1980 Hvorhen flyr Spanair fra OSL? Trodde ikke at de var på Oslo lufthavn i det heletatt. Click to expand... Hmmm...Spanair er på OSL ja.....
Originally posted by fly1980 Hvorhen flyr Spanair fra OSL? Trodde ikke at de var på Oslo lufthavn i det heletatt. Click to expand... Hmmm...Spanair er på OSL ja.....
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 22 Feb 2007 #22 fly1980, Spanairmaskinen jeg har bilde av her er en SK maskin som skal på utlån til Spanair for en periode.... Spanair er jo eid av SAS, og de har ved flere anledninger lånt maskiner fra moderbolaget!
fly1980, Spanairmaskinen jeg har bilde av her er en SK maskin som skal på utlån til Spanair for en periode.... Spanair er jo eid av SAS, og de har ved flere anledninger lånt maskiner fra moderbolaget!
ATC-flyradar Traveler Medlem 22 Feb 2007 #23 Originally posted by ENGM RAMP Du får gjerne låne mitt kamera når du har spisepause under topp etg Jeg ønsker meg bilder fra en toppetg utover plantasjen du ser over Click to expand... Jeg har allerede noen tåkebilder fra her oppe Jan, jeg skal se om jeg får lagt de inn i morgen ettermiddag når jeg kommer hjem Click to expand... Nei, vær så snill å vente til en klar dag med sol og mye trafikk --ld tåkebilder det finnes det mye av. Jan
Originally posted by ENGM RAMP Du får gjerne låne mitt kamera når du har spisepause under topp etg Jeg ønsker meg bilder fra en toppetg utover plantasjen du ser over Click to expand... Jeg har allerede noen tåkebilder fra her oppe Jan, jeg skal se om jeg får lagt de inn i morgen ettermiddag når jeg kommer hjem Click to expand... Nei, vær så snill å vente til en klar dag med sol og mye trafikk --ld tåkebilder det finnes det mye av. Jan
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 22 Feb 2007 #24 Mmmm nei skeptisk :colgate: Disse er tatt på natterstid og gir en spesiell stemning
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 23 Feb 2007 #25 Det er en veldig bra serie mht valg av motiver og gjennomføring. Vi gleder oss til mer. Og Eurofoto var et tineressant tips.
Det er en veldig bra serie mht valg av motiver og gjennomføring. Vi gleder oss til mer. Og Eurofoto var et tineressant tips.
C172 ScanFlyer Gold 4 Mar 2007 #27 Flotte bilder! Var det du som var på radioen for 3-4 uker siden i en morgen sending på P4 og informerte om LTT og arbeidet som ble gjort.
Flotte bilder! Var det du som var på radioen for 3-4 uker siden i en morgen sending på P4 og informerte om LTT og arbeidet som ble gjort.
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 5 Mar 2007 #28 Flotte bilder! Var det du som var på radioen for 3-4 uker siden i en morgen sending på P4 og informerte om LTT og arbeidet som ble gjort. Click to expand... :question: :question: Nei! Det var ikke meg, jeg var ikke klar over at det hadde vært noen fra LTT på radioen heller jeg gitt.....men nå er ikke vi underlagt LTT (Lufttrafikktjenesten) heller, vi er underlagt Teknisk.....avdeling driftssentral....seksjon flyparkering
Flotte bilder! Var det du som var på radioen for 3-4 uker siden i en morgen sending på P4 og informerte om LTT og arbeidet som ble gjort. Click to expand... :question: :question: Nei! Det var ikke meg, jeg var ikke klar over at det hadde vært noen fra LTT på radioen heller jeg gitt.....men nå er ikke vi underlagt LTT (Lufttrafikktjenesten) heller, vi er underlagt Teknisk.....avdeling driftssentral....seksjon flyparkering