Bilder fra et vinterkledt GM

Originally posted by fly1980

Hvorhen flyr Spanair fra OSL? Trodde ikke at de var på Oslo lufthavn i det heletatt.

Hmmm...Spanair er på OSL ja.....:)

fly1980,

Spanairmaskinen jeg har bilde av her er en SK maskin som skal på utlån til Spanair for en periode....

Spanair er jo eid av SAS, og de har ved flere anledninger lånt maskiner fra moderbolaget!

Originally posted by ENGM RAMP

Du får gjerne låne mitt kamera når du har spisepause under topp etg Jeg ønsker meg bilder fra en toppetg utover plantasjen du ser over

:D

Jeg har allerede noen tåkebilder fra her oppe Jan, jeg skal se om jeg får lagt de inn i morgen ettermiddag når jeg kommer hjem

Nei, vær så snill å vente til en klar dag med sol og mye trafikk --:old tåkebilder det finnes det mye av.
Jan

Det er en veldig bra serie mht valg av motiver og gjennomføring. Vi gleder oss til mer.
Og Eurofoto var et tineressant tips.

Flotte bilder! Var det du som var på radioen for 3-4 uker siden i en morgen sending på P4 og informerte om LTT og arbeidet som ble gjort.

Flotte bilder! Var det du som var på radioen for 3-4 uker siden i en morgen sending på P4 og informerte om LTT og arbeidet som ble gjort.

:question: :D :question:

Nei! Det var ikke meg, jeg var ikke klar over at det hadde vært noen fra LTT på radioen heller jeg gitt.....men nå er ikke vi underlagt LTT (Lufttrafikktjenesten) heller, vi er underlagt Teknisk.....avdeling driftssentral....seksjon flyparkering

Back