Bilder fra et vinterkledt GM

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Var ute en tur på jobb i natt, og en tur i formiddag også¨, og knipset litt bilder og prøvde meg frem...

Det første jeg fant ut, er at jeg MÅÅ jo bare ha meg en tripod eller lignende....Det var jo sykt vanskelig å ta bilder i mørket uten, så her har mange av bildene blitt litt skjeve, men bær over med meg, dette er første gang :)

Jeg har bare lastet bildene over i full fart og ikke fått slettet alle som er uklare, men jeg er RRRRELATIVT fornøyd selv, sååå langt :)

MINE BILDER

EDIT: LEGG MERKE TIL OY-KHF I NY DRAKT !!

Originally posted by ENGM RAMP

Var ute en tur på jobb i natt, og en tur i formiddag også¨, og knipset litt bilder og prøvde meg frem...

Det første jeg fant ut, er at jeg MÅÅ jo bare ha meg en tripod eller lignende....Det var jo sykt vanskelig å ta bilder i mørket uten, så her har mange av bildene blitt litt skjeve, men bær over med meg, dette er første gang :)

Jeg har bare lastet bildene over i full fart og ikke fått slettet alle som er uklare, men jeg er RRRRELATIVT fornøyd selv, sååå langt :)

MINE BILDER

EDIT: LEGG MERKE TIL OY-KHF I NY DRAKT !!

Fant ingen bilder - kun innloggings bilde.:smile2

Jan

Som sagt Morten veldig bra og må jeg si på tide du fikk tatt noen bilder der oppe...

:)

mye spennede her og jeg syns du har vært kreativ. Fortsette med det og få tak et stativ som vi snakket om.

Venter på flere bilder

Hans

EB!

I går og idag har det vært 2 stk. Q400 der oppe, og begge har vært noen timer i WF hangar......

Er mulig det har noe med den modifiseringen som noen skrev om her på forumet for noen dager siden?

Ja,- her var det mange nydelige bilder ! :clap

-Og jammen ser det ut som om Dere har vinter der borte ! -Jaja,- det kom jo litt her i Bergen i natt som var også.

-Bruker UPS 767 fast,- eller kun av og til ? Maskinen ser virkelig nydelig ut i de nye fargene !

Sinnsykt mye spennende dere har der borte. I forhold til hva vi har her på Sola.

Fine bilder...

UPS'en har vært fast siden vinterprogrammet startet i slutten av oktober...Og den ER like lekker å se på som den ser ut til på bildene...virkelig flott

Og takk for rosen :)

Veldig flotte bilder!! Moro å se fra litt andre vinkler og innafor gjerdet av og til :-) Kom gjerne med fler!!

Originally posted by ENGM RAMP

neida, ikke mye baggasje oppi den søyla gitt :)

Takk og pris :)

Du får gjerne låne mitt kamera når du har spisepause under topp etg :lol: Jeg ønsker meg bilder fra en toppetg utover plantasjen du ser over :smile2

Jan

Du får gjerne låne mitt kamera når du har spisepause under topp etg Jeg ønsker meg bilder fra en toppetg utover plantasjen du ser over

:D

Jeg har allerede noen tåkebilder fra her oppe Jan, jeg skal se om jeg får lagt de inn i morgen ettermiddag når jeg kommer hjem

Back