Bildegalleri

Jørgen S

ScanFlyer Blue
Hei og hå alle sammen

Har puslet litt med et galleri nå i det siste - så for de som har tid og lyst til å ta en titt følger en link under .. Advarer om at det er forholdsvis mange bilder (om lag 190 så langt) , og flere vil legges inn etterhvert som jeg får klargjort nye :up: Flere av disse bildene har vært postet på dette forum tidligere - men det skjuler seg nok mange "ferske" bilder der også

Har skrevet inn EXIF-data fra hvert enkelt bilde for de som skulle være interresert i slikt

Som sagt - for de som har tid og lyst :)

http://folk.uio.no/jorgensy/

Sees på OSL !

Jørgen

Last edited:
Blir sittende igjen med en "oioioi" følelse! Dette var rett og slett vakkert. Bilder som man ser om og om igjen dette!

Her var det mye fint å hvile øya på. Som Wiggo sier, dette ser man på om igjen flere ganger. Lekkert og godt jobbet.

Dette er jo bare helt fantastisk, fotokunst av meget høy kaliber - og igjen blir jeg dødsmisunnelig på dere som får til noe så flott - samtidig blir jeg pisse sur over hvor kjedelige ens egne bilder blir...

TUSEN TAKK!

H

Mange jeg snakker med i flybransjen hører om "scanairforumet", og klarer ikke å fatte å begripe at folk kan orke å sitte å se på "vanlige" bilder av fly som har vært innom flyplasser..

Men når noe sånt dukker opp, så snur de mening!! Det er bare rått! Sover bedre om natten av sånt

Det er når en ser slike fantastiske bilder en får lyst til å fotografere!
Artigt at du skriver EXIF data for hvert enkelt bilde.

Tusen takk!

Back