K kjeng ScanFlyer Blue 29 Jun 2010 #1 Fra solvarme samos har jeg et oenske om bilde av flyet jeg lander med i morgen paa gardermoen.. blx434 fra SMI med ankomst etter ruteplanen 1605..
Fra solvarme samos har jeg et oenske om bilde av flyet jeg lander med i morgen paa gardermoen.. blx434 fra SMI med ankomst etter ruteplanen 1605..
baselutvann ScanFlyer Gold 29 Jun 2010 #2 vis jeg er der oppe skal jeg prøve å ta bilder. Men kan ikke love noen ting!
petru26 evig optimist 29 Jun 2010 #3 slett ikke umulig å få til skal prøve å huske på det jeg, og være der i de tider
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 29 Jun 2010 #4 Slutter 1500 i morgen, og hvis fruen ikke maser tar jeg den for deg.
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 30 Jun 2010 #6 kjeng said: stusselig vær, så regner ikke med at noen var ute?.. Click to expand... Hei, beklager men i dag måtte jeg dra rett fra jobb for å hente objektiv som var ferdig på service.
kjeng said: stusselig vær, så regner ikke med at noen var ute?.. Click to expand... Hei, beklager men i dag måtte jeg dra rett fra jobb for å hente objektiv som var ferdig på service.