• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BGO på en onsdag (17/6-09)

N-3PB

ScanFlyer Gold
BGO på en onsdag (17/6-09)

Ja da var det dags at legge ut noen bilder igjen, har brukt dagen på å prøve og feile med sterk sollys (ja sol i Bergen i dag) og hvite fly:)

DSC_1142.jpg

Føstemann ut er en MD til ære for Lennart!

DSC_1147.jpg

2 x 737 fra forskjellige selkaper.

DSC_1150.jpg

Så var det BAB'en fra BAT.

DSC_1165.jpg

Ikke en skikkelig bildetråd uten en Helios!! Disse fargene er vel snart historie.

DSC_1172.jpg

En annen grunn for at jeg var oppe å tok bilder i dag kommer her.

DSC_1174.jpg

Såvidt jeg vet har jeg ingen bilder av Iberworld fra før.

DSC_1190.jpg

MD'en er snudd og skal tilbake til Danmark. La ved bilde pga av røyken fra storbrannen ved OS i dag, sees bak Fanafjellet i bakgrunnen.

DSC_1181.jpg

Lufttransport med LN-MOT.

DSC_1197.jpg

Siste grunnen til jeg var oppom i dag, FLYBE fra Shetland. Her greide jeg selvfølgelig å surre det skikkelig til da jeg tok bilde:angry: Har nå greid å redigere det noenlunde til slik at det går an å se var det er.

That's it!

Yngve

Last edited:
Re: BGO på en onsdag (17/6-09)

Det var flotte bilder Yngve. Fin vinkel du har på dem og røyken fra "bålet på Ulven"

Re: BGO på en onsdag (17/6-09)

Dette var fine bilder! Ser du har slitt litt med lyset på et par her, men synes resten var velidg bra! :) Skarpe og pene sommerbilder! :)

Back