• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BGO Feat. SVG and A340

Benjamin Hennes

ScanFlyer Blue
Hei!

Som topicen sier var eg på BGO i dag sammen med en drøss fra Bergen + 4-5 stykker som reiste fra Stavanger til Bergen for en spottedag.

Håper dere liker bildene! :)
IMG_0643.jpg

IMG_0648.jpg

IMG_0655.jpg

IMG_0675.jpg

IMG_0687.jpg

IMG_0691.jpg

IMG_0712.jpg

IMG_0726.jpg

IMG_0751.jpg

IMG_0767.jpg

IMG_0789.jpg

IMG_0796.jpg

IMG_0836.jpg

IMG_0875.jpg

IMG_0889.jpg

IMG_1119.jpg

IMG_1163.jpg

IMG_1266.jpg

IMG_1285.jpg

3 siste kommer straks!

Siste 3! :)
IMG_1296.jpg

IMG_1313.jpg

IMG_1339.jpg

Takk for en utrolig hyggelig dag! :D

EDIT! Gjerne skriv mer enn Fine bilder! :) Er ikke redd for kritikk ;)

Last edited:
Veldig bra serie, Benjamin! :) Tusen takk for en FANTASTISK dag på BGO! Håper å treffe deg igjen en gang (kansje på SVG?) :)

De siste bildene av KLM og Norwegian i lufta er bilder jeg kommet til å glemme, altså litt kjedelige. Jeg syntes det blir mer spennende å se på bilder med litt omgivelser. Skal ikke mer enn et gresstrå til for den saks skyld.

Ellers heftig tøft bilde av tre helikoptere som står på rekke og rad, me like :thumbup

Cato

Flotte Bilder! Jeg lander med 340en fra TYO kl.1430 i morgen - er visst en risiko for blå himmel i bakgrunnen også da... Skal prøve å vinke om jeg ser deg...:-)

Jeg kommer å tar bilde! :)

Er det omtrent midt på rullebanen mot vest du står? Jeg sitter fremst til høyre i flyet, og vinden blir visst fra syd, så det passer i så fall bra... Skal prøve å se etter deg - hvis jeg ikke er for konsentrert med å få stoppet det beistet på den tilmålte lengden.......

Retning vest fra rullebanen så dere mener nok det samme.

Liker bildene veldig godt, får aldri sånne resultat når jeg er ute :)

Back