BGO Feat. SVG and A340

Benjamin Hennes

ScanFlyer Blue
Hei!

Som topicen sier var eg på BGO i dag sammen med en drøss fra Bergen + 4-5 stykker som reiste fra Stavanger til Bergen for en spottedag.

Håper dere liker bildene! :)
IMG_0643.jpg

IMG_0648.jpg

IMG_0655.jpg

IMG_0675.jpg

IMG_0687.jpg

IMG_0691.jpg

IMG_0712.jpg

IMG_0726.jpg

IMG_0751.jpg

IMG_0767.jpg

IMG_0789.jpg

IMG_0796.jpg

IMG_0836.jpg

IMG_0875.jpg

IMG_0889.jpg

IMG_1119.jpg

IMG_1163.jpg

IMG_1266.jpg

IMG_1285.jpg

3 siste kommer straks!

Siste 3! :)
IMG_1296.jpg

IMG_1313.jpg

IMG_1339.jpg

Takk for en utrolig hyggelig dag! :D

EDIT! Gjerne skriv mer enn Fine bilder! :) Er ikke redd for kritikk ;)

Last edited:
Veldig bra serie, Benjamin! :) Tusen takk for en FANTASTISK dag på BGO! Håper å treffe deg igjen en gang (kansje på SVG?) :)

De siste bildene av KLM og Norwegian i lufta er bilder jeg kommet til å glemme, altså litt kjedelige. Jeg syntes det blir mer spennende å se på bilder med litt omgivelser. Skal ikke mer enn et gresstrå til for den saks skyld.

Ellers heftig tøft bilde av tre helikoptere som står på rekke og rad, me like :thumbup

Cato

Flotte Bilder! Jeg lander med 340en fra TYO kl.1430 i morgen - er visst en risiko for blå himmel i bakgrunnen også da... Skal prøve å vinke om jeg ser deg...:-)

Jeg kommer å tar bilde! :)

Er det omtrent midt på rullebanen mot vest du står? Jeg sitter fremst til høyre i flyet, og vinden blir visst fra syd, så det passer i så fall bra... Skal prøve å se etter deg - hvis jeg ikke er for konsentrert med å få stoppet det beistet på den tilmålte lengden.......

Retning vest fra rullebanen så dere mener nok det samme.

Liker bildene veldig godt, får aldri sånne resultat når jeg er ute :)

Back