R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 29 May 2007 #2 Veldig mye bra. Stå på videre, alltid kjekt med bilder fra Flesland. Godt jobbet. Tror ikke jeg har truffet på deg før.
Veldig mye bra. Stå på videre, alltid kjekt med bilder fra Flesland. Godt jobbet. Tror ikke jeg har truffet på deg før.
zico77 Developer Medlem 29 May 2007 #3 Originally posted by Pilot Alexi Kaivio Veldig mye bra. Stå på videre, alltid kjekt med bilder fra Flesland. Godt jobbet. Tror ikke jeg har truffet på deg før. Click to expand... Takker Trur ikkje me har truffe kvarandre nei.....har tidligare rast fram og tilbake på ein rå motorsykkel -no ser du meg dessverre i ein sliten Mitsubishi..... Har vore litt borte frå BGO i vinter, hektisk med jobb.
Originally posted by Pilot Alexi Kaivio Veldig mye bra. Stå på videre, alltid kjekt med bilder fra Flesland. Godt jobbet. Tror ikke jeg har truffet på deg før. Click to expand... Takker Trur ikkje me har truffe kvarandre nei.....har tidligare rast fram og tilbake på ein rå motorsykkel -no ser du meg dessverre i ein sliten Mitsubishi..... Har vore litt borte frå BGO i vinter, hektisk med jobb.
ATC-flyradar Traveler Medlem 29 May 2007 #4 Bra med bilder - fortsett med det - uannsett hvor du tar bilder - så er ikke dagen den samme +++6 fra meg :clap Jan
Bra med bilder - fortsett med det - uannsett hvor du tar bilder - så er ikke dagen den samme +++6 fra meg :clap Jan
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 29 May 2007 #6 Fine bilder dette. Ser du sliter litt med motlys, men det er vanskelig å gjøre noe med.
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 29 May 2007 #7 Godt å se solskinnsbilder fra BGO også. Bra jobba. :clap Airbus 330. :smile2