BGO 25. Januar 2009

Tom McNikon

ScanFlyer Silver
Etter jeg kom med flyet til BGO i går, så møtte jeg Scanorama og tok oss en liten tur til sør for
å ta avgangen til Spanair A321 :) Og litt mer Star Alliance kom etter

EC-HRG
13747%20EC_HRG.jpg

13749%20EC_HRG.jpg

LN-RRP
13750%20LN_RRP.jpg

LN-BRM
13753%20LN_BRM.jpg

LN-RNM
13755%20LN_RNM.jpg

Cimber Air som flyr for SAS - OY-MBJ
13758%20OY_MBJ.jpg

Flotte bilder!
Skal til Bergen for å delta i norgesmesterskapet for brassband 6. til 8. feb og skal selvfølgelig fly!!! Søndagen skal tilbringes på Flesland til flyet går kl 15:30. Regner med å dra fra sentrum i 10- tida.
Hvordan er traffikken der i det tidsrommet?

Frode!

Hallaien Frode

Hvis du går inn på denne adressen: http://www.avinor.no/lufthavn/bergen?type=a
finner du en oversikt over ank/avg tidene på BGO.

Jo seinere du går inn på adressen, jo mere oversikt får du om evt kanselleringer, forventet ank, osv.

Tror at Air Europe kommer ca. 14:30, ellers er det Rudolf og SAS som det er mest av.

Ok! Takker! Er det best å stå på P- huset, eller komme seg gjennom security til avgangshallen? Har en 50- 200mm linse!

Hvis du vil ta bilder av fly som er på rullebanen, så er det nok best for deg å gå opp på kaffeen i andre etasje, men du må da ta bildene gjennom vindu.

Ut i fra egen erfaring, får jeg mye bedre bilder fra parkeringshuset, men da ikke av fly på rullebanen, men av de som står på gate, spesielt da gate 21, 22, 31 og 32. Da kommer du veldig nær flyene, greit hvis du vil ha klare bilder, eller registreringer.

Mvh Aleksander.

Back