http://www.dinside.no/php/art.php?id=774338
Kan bli innbringende for meg dette her
Veier jo knapt 65kg 
Kan bli innbringende for meg dette her

Tviler endel på at dette blir en realitet da det isåfall trolig vil bryte med enkelte anti-diskriminasjon lover. Mennesker er faktisk bygd forskjellig og noen er tyngre enn andre uten at de nødvendigvis er feite av den grunn, men er rett og slett høyere, tyngre og større av vekst. Skulle jeg f.eks slange med ned til under 70kg ville nok folk trodd at jeg led av alvorlig anoreksi da jeg ikke ser spesielt feit ut med dagens 90kg (selv om et par av dem består av øl og wienerbrød og er litt ekstra sånn sett)
Glem det. Uaktuelt.
Dumt spørsmål kanskje, men hvordan det?
To personer skal ut å fly. Begge veier 90 kilo, den ene er 180 høy, den andre er 190. Han som er 180 får da en høyere BMI. Skal han da betale mer, selv om han veier like mye som kameraten? Begge "bruker" jo fortsatt like mye fuel..
(Selv er jeg i mot hele greia om at man skal betale etter hvor mye man veier, så kan de som vet hvordan jeg ser ut lure på hvorfor...)
Feite flyansatte settes på bakken
Air India har i en periode gjort mye for å forsøke å endre folks oppfatning av personalet deres som late, uvennlige og ineffektive. Om forsøket på å slanke staben - i mer enn billedlig forstand - er et middel i den samme PR-kampanjen, sier nyhetsmeldingene ingenting om.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.