Dersom jeg bestiller en stor pakke i USA, går det an å få den levert et sted og hente den om den leveres av Fed-ex, UPS, TNT etc, eller er det kun homedelivery som gjelder? Skulle evt hentet den i Chicago.
Jeg bestiller ofte sjeldne viner i USA for å ta dem med hjem ( mot fortolling ) i bagasjen.
De blir levert til meg på hotellet på bestemt dato av UPS FedEx . Ber vanligvis om levering en dag før ankomst slik at jeg kan ta dem med på rommet ved sjekk in. Informerer hotellet på forhånd.
Så ber jeg forretningen skrive mitt navn Reidar , arrival date og hotellnavn...funker alltid.
Vurderer å gjøre unna en del handel før jeg ankommer Usa denne gangen. Tanken er å få det sendt til Sheratonhotellet vi skal bo på. Er der bare ons til lørdag. Noen som har prøvd dette tidligere? Tar hotellet i mot pakken for meg (blir sikkert to pakker klær)? Er overnight delivery virkelig overnight eller tar det lenger tid?
Hvis det sendes med FedEx UPS en lign så kan du jo også velge hold at FedEx location og så hente det der selv. Det fungerer fint
Hold at FedEx Location fingerer vel dårlig med UPS, men.. ^_^