Beste Radisson (Carlson) i USA?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Hei,

Tittelen sier vel det meste. Noen som vet hva det beste Carlson-hotellet i USA er nå? Det er vel ingen Regent igjen på land i USA. Har noen poeng jeg må svi av før nyttår (fire døgn til halv pris). I NYC er det to hoteller, og det må jo være ett greit sted å bruke poeng om en tenker på prisene generelt i byen.

Du må jo ut med noe voldsomt med poeng for å ta ut overnattinger i NYC, var vel 80-90K poeng pr. natt? Med halv pris er det jo fortsatt 160-180K poeng for 4 netter.

Som du sikkert vet, er Carlson her borte for det meste Hampton Inn / Four Points kvalitet stort sett over hele fjøla, Radisson hotellet på Lexington Avenue er søppel i forhold til mye annet som er tilgjengelig på Manhattan i samme prisklasse. Rommene er rekordsmå, da jeg tok ut ett par bonusnetter der for ett par år siden, fikk jeg ett av de såkallte Petit rommene som er det minste hotellrommet jeg noen gang har hatt. Ikke snakk om å få noe bedre siden man bodde på poeng.

Har hørt at Radisson på Fishermans Warf i San Fran er ok, men jeg har aldri bodd der selv:
http://www.radisson.com/hotels/cafisher

Radisson i Boston er veldig bra ifht. eks. Lexington i NYC. Har bodd der en natt, rom med veranda og bra utsikt, rent pent rom og bad som ikke var slitt i kantene.

Også bodd på Radisson Colorado Springs (ved flyplassen), var helt topp, med kjempestort rom, men det er jo i "ødemarka" og normalt billig vil jeg tro.

Takk for tips! Jeg var inne og så på Boston faktisk, det er nr 8 på Tripadvisor. EN skal være litt forsiktig å ta alt som står der for god fisk, men om en satser på et top-ti hotell i en storby pleier en vel ikke å bomme totalt.

Disse 90 000 poeng hotellene er dyre ja, til halv pris er det jo litt bedre. I PEK tilbyr de f.eks Executive Suite med lounge for 45 000 poeng på halv pris tilbudet.

Back