Beste mat på OSL

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Beste mat på OSL

Satt og spiste burger på Beach Club ved ankomst og tenkte med meg selv at dette var faktisk ganske så godt!

Ellers er jeg ikke videre imponert over maten som serveres på OSL, og dessuten er den temmelig dyr i forhold til kvaliteten.

Så derfor tenkte jeg å starte en tråd hvor folk kan poste sin favorittmat på OSL, som så kan være til hjelp for oss andre i valg av mat.

Så Favourite burgeren med ost og bacon på Beachclub ankomst kan jeg godt anbefale. Den hadde rikelig med bacon, og stor og god burger og noen brede pomfritts til. Peppes Pizza er jo også et ok valg. Men innenfor security sliter jeg med å nominere noen.

Så kom med forslag!

BF:cool2

Last edited:
Re: Beste mat på OSL

Boston Celtic burgeren på O`Learys er faktisk ganske brukbar. Bare synd det er så få bord på innenlands

Upper Crust har veldig gode baguetter.

Hvilke er det du mener er gode? De har jo så mange forskjellige.
Har prøvd kyllingbagetten der og den synes jeg var temmelig kjedelig.
Og så kostet den vel også godt over 70 kroner som jeg synes er i drøyeste laget.

Boston Celtic burgeren på O`Learys er faktisk ganske brukbar. Bare synd det er så få bord på innenlands

I tillegg har de noen ok øl også, så jeg havner alltid der på kveldstid. På utland har jeg vel aldri spist annet enn den elendige frokosten på kon tiki.

Franks pølser gjør jobben hver gang. Ikke så verst prisnivå heller egentlig.

Hvilke er det du mener er gode? De har jo så mange forskjellige.
Har prøvd kyllingbagetten der og den synes jeg var temmelig kjedelig.
Og så kostet den vel også godt over 70 kroner som jeg synes er i drøyeste laget.

Laks og egg. Egg og tomat. Også den med brie. Også har baguettene vært ferske og sprø de gangene jeg har handlet der.
Enig i at priseneer stive, men det gjelder alt man skal betale for på Osl og har vel heller ingenting medsmaken å gjøre.

Min favoritt er med brie, bacon og cranberry. Litt overraskende smakskombinasjon, som fungerer bra.

Min soleklare favoritt som inntas hver eneste gang jeg er på Osl.
Resepten er etter beste evne kopiert her i heimen. Tenåringen likte det faktisk:wow:

Når det gjelder baguetter, husker jeg gamle La Baguette hadde noen supre versjoner av chicken tandoori nede på ankomst. Lenge siden jeg har spist den, men de har jo bygget om der nede så jeg er usikker på om den fortsatt eksisterer?

Har vel prøvd de fleste tilbudene på OSL, og vil si at wok-rettene er noe av de eneste som gir en OK variasjon av pris/kvalitet/tid.

Upper Crust er utrolig kjedelig, O`Learys tar for lang tid (men smaker relativt godt) og Pizza Hut inneholder omtrent en kilo for mye ost.. Samtidig koster det meste 2x for mye.

Upper Crust sin Baguett "Chicken Creole" er et must nesten hver gang jeg er på jobb! Dog til en langt rimeligere pris en for de reisende ;)

Har vært et ganger på beach club og vært fornøyd hver gang. Sist var når køen i sikkerhetskontrollen var laaaang i 17tida og flyet mitt ikke gikk førkl 2100, da var det bedre ogta mat og øl der :D ellers så er det boston celticburger på olearys som tellerfor meg iallefall :)

Da jeg jobbet på OSL spiste jeg på upper crust nesten hver dag, og fikk testet alle baguettene (sett det var protein i dem) mange ganger.

Jeg må berømme de for et konsistent produkt. Selve baguetten var alltid fersk, salat var crunchy, kylling var ordentlig (ikke slik sene-tull man får i de fleste salatbarer) og sausene var gode. Er forsåvidt rimelig lei maten nå, men men.

Pizza hut er ellers en favoritt, men jeg har ved flere anledninger fått pizza med deigete bunn. I tillegg har de ofte lange køer som gjør at upper crust vinner.

Hvorfor i huleste har ingen nevnt Pizza Hut ?? :) Kanon godt

Pizza Hut er vel noe av den dårligste pizzaen jeg kan tenke meg. Nødløsning i min bok! Mange hakk under Peppes i allefall! For ikke å snakke om overpriset!!

Pizza hut (mrk OSL) er dårlig i mine øyne, er svært svært ofte at deigen ikke er ferdigstekt!

Back