Er det noen som har tips for hvilket leiebilfirma man bør satse på i Norge i forhold til bonusprogram / opptjening hos SK ?
Har Diamond hos SK
Ved bestilling av bil frå Bergen i feb (4 dagar), var avis billegast. Ein tusenlapp rimelegare enn eit par av dei andre. Eg fann også kampanje linken, og det vart 400 billegare enn frå avis.no. Om leiga mi er i kampanjeneperioden vart eg ikkje klok på.
Klarte du å trykke på kampanjelinken på sas.no og bli ført videre til avis?
Det fungerer ikke hos meg.
Hvor mange EB poeng får du per dag på den dealen? (Antar de 3.000 kommer på toppen)
På eit eller anna vis kom eg hit: http://www.avisworld.com/eurobonus. Det er mogleg eg gjekk via google (gjorde det no), men trudde egentleg at eg klikka på eit banner på Eurobonussidene under earn points with partners eller noko i den ordlyden. Eg er usikker på om kor mange poeng eg får, og eg trur perioden min er utanfor kampanjeperioden også. Det viktige denne gangen var prisen, og den vart lågare enn å gå via avis.no (for same type bil).
På eit eller anna vis kom eg hit: http://www.avisworld.com/eurobonus. Det er mogleg eg gjekk via google (gjorde det no), men trudde egentleg at eg klikka på eit banner på Eurobonussidene under earn points with partners eller noko i den ordlyden. Eg er usikker på om kor mange poeng eg får, og eg trur perioden min er utanfor kampanjeperioden også. Det viktige denne gangen var prisen, og den vart lågare enn å gå via avis.no (for same type bil).
Besvarer min egen post til andre som måtte lure på det samme.Hvor mange poeng tjener man per dag med de ulike?
Hertz here we come!
Har nok noe med Revenue Management å gjøre. Noen ganger bommer man og noen ganger vinner man, sikkert noen som har "deal" og bestiller fra Avis også i påsken[emoji6]
Leverte inn leiebil på Evenes idag.
Fikk en snerten Audi A3 med automat gir men bestilte noe billig Koreansk bil.
Bestilte via Finn.no og Budget, men det ble Avis bil. Må være samme agentur eller noe sammenslåing.
Har brukt Finn.no for leiebiler de siste par årene og fant det billigst og trygt med å forhåndsbetalle, ingen skjulte utgifter på tampen.
Har mange ID rabatter, men pussig nok slår Finn dem alle.![]()