Er det bare jeg som syns at Norwegian sin side er bra? Ryanair sin er hvertfall dønn umulig.
Er også litt småfan av Lufthansa sin side.
Men jeg hater kalender funksjonen deres. At man må bla manuelt å finne datoene i den drop-down boksen. Mye bedre å få opp hele kalenderen i miniatyr (slik som SAS, BA og de fleste andre flyseleskaper har) så man kan trykke på en dato.
Ehh.. :drunk: Hos DY er det jo bare å trykke på den kalenderen til høyre for dag- og måneds-dropdownboxene, så får du opp hele kalenderen i miniatyr. :wow:
Oi sann... Der var det en funksjon jeg aldri hadde sett før!
Mulig jeg har oversett den pga irritasjonen min eller siden jeg har trodd at det var et icon og ikke en knapp...![]()
Er ikke dette helt standard måte å vise kalenderen som de fleste har?Ehh.. :drunk: Hos DY er det jo bare å trykke på den kalenderen til høyre for dag- og måneds-dropdownboxene, så får du opp hele kalenderen i miniatyr. :wow:
Er ikke dette helt standard måte å vise kalenderen som de fleste har?
Er ikke dette helt standard måte å vise kalenderen som de fleste har?
Jeg syns at ryanair sin side er kansje en av de tristeste sidene som finnes!!Selv etter at de gjorde den "ny"... De sidene jeg liker best er: BA, Widerøe,Lufthansa og Norwegian. Jeg syns at det er svært enkelt å finne de besre prisene, samt at det ikke er ett for sprakende utseende...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.