Beste elog?

intotheblue

ScanFlyer Blue
Hei!
Lurer på hvilken elog som er best eller anbefalt? Meningen er å logge alt i ifra småfly, til større saker.
Har sett litt på de som er på appstore til mac, de virker greie. Men har lyst å få ett bredere spekter før jeg velger å gå for en.

Det som er viktig er at det blir lagt online backup visst det er et program. Er også åpen til onlinebaserte logger!

Takk på forhånd

www.myweblog.se

Koster noen kroner i året, men er definitivt verdt det... Har vært borti mange programmer, men slo meg til ro med denne. Brukes av mange ved skolen jeg går på. Helt klart greiest å slippe å tenke på lokal backup osv. Dessuten har man med seg loggboken over alt hvor man har internett :) Supporten er også utrolig bra, får svar nesten umiddelbart.

Prøv gratis i 30 dager å se hva du syntes...

Logtenpro uten tvil!! Dog kun tilgjengelig på Mac/ipad/iphone.
Hatt den 1 års tid nå og er veldig fornøyd, fikk også veldig god support den ene gangen jeg hadde noen små problemer.

Har testet myweblog gratis ved to tidligere anledninger, bruker nå myweblog fast etter at support importerte mine tidligere flygninger fra jar-ppl.com som i utgangspunktet er gratis.

Det vil si gratis ble det ikke da jeg ble utestengt fra jar-ppl.com hvert år til jeg hadde donert noen kroner, for ikke å være alt for gnien donerte jeg £ 10 og da kan jeg like godt bruke myweblog som er en bedre og mere utbygget portal med statistikk, kart osv I tillegg bruker NRF denne portalen til flybooking for sine fly ...

Back