• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Best torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart ut for å kontorere litt fra lobbykontoret i sentrum. Med fri i morgen så er det definitivt igjen fredagsfølelse. Gjør dagen best!

God morgen fra Knausen. Her har den langt bedre halvdelen fødselsdag, og det er som vanlig en svært høy fokus som varer mer eller mindre i fire dager. Nå er det sang, kaker, fersk smoothie, bær, kaffe og virgin mimosa om 20 minutter..

Mornings fra L1. En tur på kontoret før det etterpå blir å ta med minstemann på skolebesøk og noe intro greier der. En ytterst rolig løpetur er også planlagt.

God morgen fra Kongsberg. Her er det Kongsberg by som har bursdag i dag med 400 års jubileum. Det skal feires med blant annet kongeparet som gjester byen. Ikke de store planene ellers for dage bortsett fra å få jobbet litt. Jeg skal blant annet få laget noen læringsvideoer.

God morgen fra havet.

Morgen møte unnagjort. To helikopter i dag og VIP gjester over helgen. Da er det bare å vente på helg og hjemreise [emoji3526]

FQTV

God morgen fra Parkveien. Herlig med sommer i luften. Ingen eksterne møter i dag, men nok kontoroppgaver på blokka. Løpetur i skogen i kveld. Ha en bra dag.

God ettermiddag fra en burgersjappe rett ved vestenden av Hokksund flyplass.
Etter å ha slengt med leppa om at det går fint å sykle til Bergen på elsykkel er jeg nå i testfasen for å se hvor langt det går før batteriene må lades. Det ser ut til å kunne bli en lang dag, hittil har jeg tråkket 42 km og det er rundt 75% igjen. Mulig motvind på Fiskumsletta og pådrag opp Kongsbergskogen spiser noen prosenter, men det jeg trodde skulle bli såvidt forbi Kongsberg ser ut til å bli langt oppi hoklagokk et sted i Nummedal.

Nuvel, nå er burgeren fortært og wienerbrød pluss kaffe (med gratis påfyll!) lagt nedpå som sikringskost, så da er det ut på landeveien og brenne av flere watt. Og kanskje ser jeg Kongen i Kongsberg..?

Jeg tror Kongen er på vei tilbake nå i følge Laagendalsposten. Han ankom like før 12.00 i A2'en sin. Var bortom veien her borte og kikket når han kjørte forbi. Jeg skal heie på deg om jeg ser deg suse forbi.

G'morgen .. Ingen tegn til hverken konger eller grevlinger VPN-tunnellen min. Kun velsmurte tak og vegger. Resten går på skinner. ;)

Lett forskjøvet arbeidstid ga tid til både senere oppstandelse og ekstralang tur med valpen. Nå er hun trett og ligger fornøyd i hjørnet sitt.

'Submarine City' går på spilleren, Opus&Bill-koppen er full og nå skal det kukes med en Subaru-konto som ikke er helt i vater ..

Jeg tror Kongen er på vei tilbake nå i følge Laagendalsposten. Han ankom like før 12.00 i A2'en sin. Var bortom veien her borte og kikket når han kjørte forbi. Jeg skal heie på deg om jeg ser deg suse forbi.

Takk for det, har en kort stopp utenfor Kongsberg Auromotive nå før jeg tråkker videre oppover dalen. 60% and counting…!

Back