Best over dammen?

Men hvilke av selskapene som flyr over dammen har AVOD i Reidar-klassen?
Noen som kommer opp mot tilbudet til SQ?

BF:cool2

BA har AVOD i alle klasser på alle 767 og 744-maskinene, pluss i noen 777 (har visst vært endel tekniske problemer med installeringen i disse flyene som har ført til at 777-flåten har blitt forsinket med AVOD).

Last edited:
En ting man skal vaere oppmerksom paa med BA er ogsaa at de har noen 777'er med high density seating .. disse brukes paa de stoerste turist-destinasjonene.

De har 9 i bredden og 31" i pitch i economy i alle longhaul flyene. Men seten deres er bedre enn mange andres. Tykkere seter og fotstøtte.

Nå skal det sies at CO's 752 har flott AVOD. Brukervennlig også. Flott skjerm. Antar snart alle har det .. Noen som vet...

Rad 16 med AVOD er bare top !

BA har AVOD i alle klasser på alle 767 og 744-maskinene, pluss i noen 777 (har visst vært endel tekniske problemer med installeringen i disse flyene som har ført til at 777-flåten har blitt forsinket med AVOD).

Har ikke mye sammenligningsgrunnlag personlig, men har reist CPH-EWR med SK (A340) og LHR-JFK med BA (744).

Synes begge leverte et bra produkt i Reidar-klassen. Tror SK hadde en anelse bedre benplass enn BA, mens BA hadde AVOD (SK har underholdningssystem, men ikke "On-Demand" i Reidar-klassen.).

Hva man foretrekker over dammen blir nok en individuell vurdering. Jeg har for min del ingen problemer med å reise med hverken BA eller SK i fremtiden. Skal en tur over dammen neste år også (gjest i et bryllup i SFO), men hvilken rute og selskap(er) jeg kommer til å benytte når den tid kommer (september 09) har jeg ikke bestemt meg for ennå. Det er vel ikke utenkelig at det vil dukker opp noen gode tilbud over dammen neste år...

De har 7 i bredden i 767'ene.

Ja, selvsagt.. glemte at de har 767 på longhaul. Har aldri flydd i en av de, men ser at mange på flyertalk mener at B767 flyene er mer behagelige enn 777.
Vet ikke.. 777 er iallefall mer stillegående, men at de er mer behagelige i Club world er mulig, da de kun har 24 business seter i disse flyene, det gir kanskje bedre service? Dessuten er man sikret et NGCW sete. De er jo enda ikke ferdige med å innstallere dette i alle T7 flyene.

Vi, det vil si MH, har AVOD og god beinplass. Du får kjøpt gjennomgående billett via ARN til EWR. Bare spør om du lurer på noe, eller send meg en PM.

De har 9 i bredden og 31" i pitch i economy i alle longhaul flyene. Men seten deres er bedre enn mange andres. Tykkere seter og fotstøtte.

Se her ja - de har tydeligvis droppet dette .. good riddance!

Fløy deres 767 for noen år siden - helt kurant.

Har ikke Icelandair fått AVOD nå?

Joda, stemmer det. Jeg fløy med de for ca 3 uker siden til Island og da ble det fortalt at alle 757 hadde fått det nå.
Men VELDIG tynne seter gjør at selv de 3 timene til Island var en stor prøvelse...

Back