Hatt litt trøbbel med FR-installasjonen min, men ser ut som at jeg endelig har fått både Flightaware og Fr24 til å 'samarbeide' fredelig'. Lenge siden jeg programmerte nye stasjoner og gammel mann husker ikke slike ting særlig godt når de ikke praktiseres. Har operert med min gamle location inntil nylig og har måttet innstallere alt på nytt. Som vanlig ikke trøbbelfritt, men det går seg til .. Fin hjernetrim om ikke annet.![]()
Nå er en stasjon oppe og står (KGRD3). Dårlig rekkevidde da jeg ikke har den beste plasseringen, men har skumle planer om å gjøre noe med flaggstanga. Skulle ønske noen fant opp en bluetooth-antenne ...
Per nå har jeg en bil i garasjen jeg ikke kan kjøre, så får se om det løser seg av seg selv i løpet av dagen,
... ta med til ‘17-mai’-nabofest i området. Det skal visst. finnes noen norskies rundt her, og noen har forsøkt å tromme oss sammen til en sammenkomst. Så vi får se hvordan det går. Kan bli interessant.![]()
Visste du det før dere flyttet, eller fant du det ut etter at dere hadde flyttet inn i huset?
Bor du i Greenwood SC, LN-MOW nå?Nordmenn i nabolaget, se der ja
Visste du det før dere flyttet, eller fant du det ut etter at dere hadde flyttet inn i huset?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.