God bedring til Kongsberg, det er Tour de France på TV, der har man fort et par timer med noe å se på
God morgen fra Bongos Trallabomansvarlig. På vei inn til bortekontoret på Gaustad. I tillegg til vanlig arbeid blir det jo et trallabomtreff. Og så skal jeg fundere på hvordan jeg bedre kan moderere og organisere en Facebook gruppe som har fått "alt for mange" medlemmer som poster alt for mange nye tråder om de samme tingene. Hmmm...
Ooooh... er det forresten noen som har begynt å se The Swarm på Viaplay. Knallbra, selv om jeg jo leste boka for mange år siden.
JAAAAAAA... også filmen Cocaine Bear. Vi forhåndsbestilte den for måneder siden og fikk sett den på søndag når den endelig kom ut. For et f-ings mesterverk! Terningkast 7!
Ha en fin en
Jeg spaserer snart…og siden jeg ikke har bil… #tørst
De har forøvrig fått et utbrudd av covid der nede, men av de som har testet positivt er det ingen som har blitt syke. Så heldigvis svært lite futt igjen i skiten. Ingen lockdown, men isolasjon, beskyttelsesdrakter etc er innført, så får håpe det blåser fort over.
Nå skal valpen og jeg i skauen og deretter skal svigerbeistet transporteres til en legeavtale.
Denne hetebølgen det står om i VG har elegant droppet rivieraen og det er faktisk ganske innafor med 21-31 grader.
There be Bris in da house
There be Bris in da house
Glemte å drikke bris….
Jeg tenkte på det i går at nå er det lenge siden vi har fått oppdatering om svigerbeistet.Før fikk vi jo nesten daglige oppdateringer. Ha-ha. Antar at det har blitt mye bedre for dere etter at hun flyttet ut.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.