Best onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Best onsdag fra Røros

God morgen fra Røros. Da ble det bilbytte på oss i går og vi skal for første gang få prøve «vegetar» italieneren som bil nr 2. Med ny jobb så blir også pendlingen redusert fra 5 timer til 10 minutter og da kan jo det jo funke med elektrisk bil. Nå litt kontorering før det blir både lunsj med en samarbeidspartner og middag med noen andre samarbeidspartnere. Ha en best onsdag!

Re: Best onsdag fra Røros

Mornings fra en Uber på vei til SPU. SK4804 tar oss hjem, fra sol til regn. Blir vel å kjøre litt vaskemaskiner og få tatt ferieskjegget. Ha en fin dag.

Morn fra havet.

Hjemreise dag med tilhørende rutiner.
Blir overnatting underveis hjem på Scandic og helt hjem i morgen.

London på fredag er litt usikker blitt så gjenstår å se hva som skjer med den turen.

FQTV

Syk i ferien er kjedelige greier! Våknet med forkjølelse og vondt i alle ledd! Eldstemann har hatt det samme i noen dager allerede! Konemor bestemte seg å ta en runde i barene i nabolaget i går! Ikke lurt i det hele tatt! Jeg vet ikke om det er elg på Koh Samui, men hun har gjort et hederlig innsats for å lokke ut skogens konge på morgenkvisten! Mulig at formen hennes er verre enn min, men det snakker vi ikke høyt om! Manflu er jo ganske heftig! Været er heller ikke topp og turen utgår i dag! Agendaen i dag er å komme seg raskest til hektene igjen.

God morgen fra Kongsbeg. Formen er som den har vært de siste dagene. Ok på formiddag og så blir jeg trøtt og sliten utover ettermiddag og kveld. Jeg venter fremdeles på innkalling til MR. Om jeg ikke hører noe fra dem i dag så får jeg vel slå Helsenorge sitt nummer for Pandion kunder så skjer det vel noe forhåpentligvis. Ikke de store tingene på agendaen i dag naturlig nok. Skal prøve å ta en liten arbeidsøkt nå i formiddag.

God morgen fra Radisson Blu i Szczecin. 35 år siden sist jeg var her. Det meste er forandret kan man vel trygt si… Nå er det frokost før kursen settes østover. Så får vi se hva som blir neste stopp. Ha en finfin onsdag[emoji3]
9337f4ce78e12202498992cae703cfff.jpg

Alt ordner seg for snille gutter. Nå ringte de fra sykehuset og jeg har fått time til MR i morgen klokken 0800 allerede. Så vi se hva bildene viser og om det også blir ERCP nå i nær fremtid.

God dag fra bortekontoret.

Sen start, da man plutselig våknet i det man burde vært på jobb.
Skylder på politihelikpoterspotting fra sengekanten i to-tiden i natt.

Noen var visst og forsøkte å forsyne seg av noen biler i nabolaget i natt, og et av resultatene var at politihelikopteret hang og dinglet nesten rett over meg en halvtimes tid, pluss at drøssevis med politimenn gikk rundt med veldige kraftige lommelykter.

Vurderte gjemmekontor, men valgte å hive meg i bilen, og bra var det, for her hadde noen tatt med kake.

ha en god en :)

Alt ordner seg for snille gutter. Nå ringte de fra sykehuset og jeg har fått time til MR i morgen klokken 0800 allerede. Så vi se hva bildene viser og om det også blir ERCP nå i nær fremtid.

Så bra pandionkortet ditt funker som det skal da. Sånn det skal være.

Jaja hei fra Oslo - nok en kveldsvakt ble det gitt så jeg får forte meg og ta en treningsøkt. Så er det nattevakt i morgen natt, dag på lørdag og kveld søndag. Så skal jeg ha en uke fri. Men det hjelper på for jeg får jo en del tillegg for å jobbe på disse tidene. Håper det ikke er like mye smitte på dagens sengepost, disse gule draktene er alt annet enn komfortable jeg kan si, men jeg har jo jobba hele dager i dem før ja under da det var et visst virus som herja rundt. Covid tester!

God alt for tidlig morgen fra gangster-palasset. Nå skal huset forlates en natt da det er rett ned til Miami for langlunsj på favoritten Smith & Wollensky Miami og deretter middag på fantastiske Shooters Fort Lauderdale i kveld. Dagen og natten skal tilbringes på Beachcomber Resort hvor det blir frokost i sanden på stranden med samme kelneren Deborah som vi har hatt i mange år.. Mye kos og mimring med andre ord.

God dag fra Lillestrøm. Lugne dager med rusling, bok, litt golf og ymse. Hadde sesongens første på rangen i går og merker at det er litt å gå på. Dessuten medførte litt overdreven svømming i Frankrike til noe scenebetennelse eller noe drit i høyre armen og litt uggen skulder. Søren, jeg er gammel altså. MAAAAKAN.

Anyway... litt skuffet over at det ikke regner. Hadde planlagt tur i regnet med de nye skoene mine, men neeeeeeida. Da kan det ikke regne.

Makan-onsdag til alle og gratulerer med ny jobb til @EB

Hepp hepp fra bestsørøst. Her venter jeg på håndverker som skal få temperaturen ned noen grader i overetasjen ... En ventil i aircon-anlegget som må byttes. Så da blir jeg 628 daler fattigere ....

Ellers så ser værtypen fremover litt ensidig ut, men den verste heten skal imidlertid holde seg unna ..

Attachments

• Skjermbilde 2024-07-17 075844.jpg
    Skjermbilde 2024-07-17 075844.jpg
    124.3 KB · Views: 173

Med ny jobb så blir også pendlingen redusert fra 5 timer til 10 minutter og da kan jo det jo funke med elektrisk bil.

Du er klar over at de har gått tom for den nummerserien med skilter det står "EB" på?

Med ny jobb så blir også pendlingen redusert fra 5 timer til 10 minutter og da kan jo det jo funke med elektrisk bil. Nå litt kontorering før det blir både lunsj med en samarbeidspartner og middag med noen andre samarbeidspartnere. Ha en best onsdag!

Gratulerer med ny jobb. Hvilken jobb er det du skal starte i nå?

God morgen fra Radisson Blu i Szczecin. 35 år siden sist jeg var her. Det meste er forandret kan man vel trygt si… Nå er det frokost før kursen settes østover. Så får vi se hva som blir neste stopp.

Om du ikke har vært der før er ulvehiet (Wolfsschanze) til Hitler i Ketrzyn og den nærliggende Wilamowo flyplassen verdt en tur. Turisthøl de lux, men historisk interessant. Dog innpå 60 mil fra Sczcezin, så det er jo et støkke.
Rett øst for Ketrzyn ligger det et bittelite flymuseum, men jeg var ikke innom så vet ikke om det er noe å se på.

Gratulerer med ny jobb. Hvilken jobb er det du skal starte i nå?

Nå kommer jeg hjem:-) Fra 1. september kommer det oppdateringer på morgenkvisten fra Lysebu.

Om du ikke har vært der før er ulvehiet (Wolfsschanze) til Hitler i Ketrzyn og den nærliggende Wilamowo flyplassen verdt en tur. Turisthøl de lux, men historisk interessant. Dog innpå 60 mil fra Sczcezin, så det er jo et støkke.
Rett øst for Ketrzyn ligger det et bittelite flymuseum, men jeg var ikke innom så vet ikke om det er noe å se på.

Takk for tips! Har faktisk vurdert Wolfsschanze, men blir litt for langt. Selv om vi nå har landa i Sopot. Men håper å få det til en annen gang. Slaraffenliv på stranda blir nok hovedfokus i morgen[emoji846]

Back