Best onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Best onsdag fra Røros

God morgen fra Vertshuset Røros. Høsten er vakker i og rundt Bergstaden vår. Nå klar for dagens møter…heldigvis er det første møtet inkludert kaffe og frokost.

Re: Best onsdag fra Røros

God morgen fra stasjonen på trd. Dagen bringer pensjoneringstale og diverse andre møter. Dessuten tikket det inn en bekreftelse på leiebil fra Santa Monica til SF i går kveld. Hadde egentlig gitt opp denne og lagt andre planer, men nå blir det nok bil og ikke fly oppover kysten.

Forresten kommet Friends&family tilbud med sas. Linken er personlig denne gangen skriver de. Ikke tilbud til bkk som jeg kan finne. Nyc i plus koster 8200kr.

Last edited:

God morgen fra R13 som skal ta meg inn til Oslo. Deretter blir det trikk til Riksen for atter en innleggelse. Forhåpentligvis blir det hjem i morgen. R13 går egentlig fra Drammen til Dal men to av avgangene på morgenkvisten starter i Kongsberg. På ettermiddagen fortsetter et av togene til Kongsberg og et til Hokksund. Utover undersøkelsen som er planlagt blir det nok å glane på fjernsynet. Det er jo en del fotball i kveld.

God morgen fra Hvalstad stasjon. Bommet på tiden, så var her plutselig 4 minutter for tidlig. Så fikk alt for god tid. Får ta bena fatt i kveld, etter barn skal kjøres til og fra hockey. Ha en fin dag

God morgen fra tredje koppen på bortekontoret.. Nå går det radig unna, og merker at våre utekontorer blant annet min sjef ikke vet at høstferie er meget viktig - meget :D

Dragen skal spelle tennis, vi andre skal igjen prøve å pakke litt. Yr. forteller at Marbella skal ligge på 30/22 grader så den 06.00 flighten på fredag skal smake..

God morgen fra hjemmekontoret. Lite møter i dag, så kunne like godt gjøre det jeg skulle på hjemmekontoret. Etter jobb blir det å løfte litt tungt på treningssenteret, pakke en liten koffert slik at man er klar til morgendagens konferanse på Lillestrøm som går av stabelen torsdag og fredag.

Ønsker alle en flott dag!

Morn fra hjemmekontoret. Herr Thor M. Hammeren er på besøk i nabolaget så det både blinker og buldrer i det mørket, våte, høstværet.
Heldigvis er huset værtett så inne er det både tørt og varmt.

God formiddag fra hjemmekontoret,

Blir en tur til fastlegen for å følge opp forrige ukes sprell... så får en se hva han sier..

Plenty action på kontoret, mye som skal skje samtidig. Og plutselig kom det et hint om man kan komme en tur til moderskipet for noe kundemøter neste uke, så får en se om det blir noe av eller ei...

Kvelden byr på kjøring av JR, så får en se om man kan ta seg en luftetur i Strømmen distriktet mens man venter på'n

S

God ettermiddag fra Oslo - fått rukket en treningsøkt og så går turen litt mer i "hjemligere" trakter i Oslo om jeg kan få si det på den måten for å se Kjelsås-Molde. Jeg gikk aktivt langrenn for Kjelsås Idrettslag fra jeg var barn til jeg begynte på vgs så ja, denne smått historiske begivenheten må man jo se live. Satser på at Kjelsås nok en gang klarer å finne frem Askeladd-kortet, selv Molde egentlig skal slå Kjelsås 98 av 100 ganger. Men tja med tilstanden Grefsen stadion er i så tror jeg nok minst et par moldensere kommer til å klage over baneforholdene. Det er tidlig avspark fordi Grefsen stadion ikke oppfyller flomlyskravet til NFF - ja faktisk. Derfor noe så uvanlig med avspark kl 16 på en hverdag. Vil vel faktisk tro at NFF sikkert har detaljerte regler om hvor mange candela flomlysene skal lyse før det er godkjent så byråkratisk er faktisk NFF.

Last edited:

God morgen fra tredje koppen på bortekontoret.. Nå går det radig unna, og merker at våre utekontorer blant annet min sjef ikke vet at høstferie er meget viktig - meget :D

Dragen skal spelle tennis, vi andre skal igjen prøve å pakke litt. Yr. forteller at Marbella skal ligge på 30/22 grader så den 06.00 flighten på fredag skal smake..

Helt enig - høstferien er tiden da vi andre kan puste litt roligere igjen. En av de bedre arbeidsukene i året.

God ettermiddag fra Forus,
Travle uker på prosjekt kontoret på Forus erstattes med re-lokering til hovedkontoret på Jåttå fra neste uke.
I ettermiddag blir det å ta et tak i hagen før det blir mørkt.
Ha en fortsatt fin dag.

Det er tidlig avspark fordi Grefsen stadion ikke oppfyller flomlyskravet til NFF - ja faktisk. Derfor noe så uvanlig med avspark kl 16 på en hverdag. Vil vel faktisk tro at NFF sikkert har detaljerte regler om hvor mange candela flomlysene skal lyse før det er godkjent så byråkratisk er faktisk NFF.

Vil tro det har mer med lys til tv-kameraene å gjøre. Det kan jo bli ekstraomganger også. Heier på Kjelsås, selv om de slo ut Stabæk.

G’morgen. Snart åpning av vpn-tunellen. Valpen har fått turen sin og slumrer førnøyd. Enormt med rådyr om dagen. Det er jaktsesong, og de har vel funnet ut at de er trygge i parken. ;)

Powerball-potten nærmer seg milliarden. Har ryddet plass i bankkontoen min, sånn i tilfelle tilfelle. Kryss fingra!

Powerball-potten nærmer seg milliarden. Har ryddet plass i bankkontoen min, sånn i tilfelle tilfelle. Kryss fingra!

Pass på at du ikke blander sammen saldo og kontonummer. Fort gjort å gå surr i tallene.

Bare usle 130 mill. NOK i Viking Lotto-potten. Men man får vel noen cola for det også.

God kveld fra Royal Foresters pub, restaurant og "hotell" utenfor London. Her kommer de underligste og vidunderligste mennesker innom og jeg er preget av hele 4 runder med tralla på BA767 i dag.

Ha en best kveld!

Back