Best mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Både mandag og fredagsfølelse når man skal ta seg en feriedag i morgen…men først venter kontorering her hjemme før det blir kundemøte på Rosenholm. Kvelden byr som alltid på en mandag på en treningsøkt. Da starter vi:-)

God morgen fra bortekontoret. Sov dårlig i natt for første gang på lang tid og gjorde det egentlig til noe hyggelig med mye morsom surfing og laaang morgenstund (burde jo dratt ned til EB på kaffe)

I dag er det mye booking både jobb og privat - regner med neste uke blir mye inneriksflygning og tvilsomme frokoster.

Den helgen gikk fort..

God morgen. Barnehagelevering er gjennomført, Bialettien er skrudd på. Så blir det etterpå å kjøre eldstemann på hockey-camp. Så da får det heller bli hjemmekontor i dag for å løse logistikken. Så er planen både løpetur og podcastinnspilling i kveld.

Morn fra hjemmekontoret v2.0. Vaklete skrivebordsplate fra IKEA er byttet ut med solid treverk og bein av solid metall så begynner å bli saker på ting. Må bare grave frem flyttekassen med flymodeller for å sette inn i hylla, så blir dette bra.
Først får man vel jobbe litt, før man satser på en drøye 5 mil på sykkelen i ettermiddag

God morgen fra bortekontoret. Litt snufsete etter diverse utendørsaktiviteter i helgen, men går seg vel til utover dagen. Hektisk dag med 8 møter… Hyggelig mail fra AmEx i dag, årets Companion Ticket er i boks. Men har fortsatt ikke brukt fjorårets, så må kanskje begynne å tenke på vinterens Asia-tur. Ha en finfin uke[emoji846]

God morgen fra bortekontoret ved en flyplass litt utenfor metropolen Jessheim....

Morningen er litt lett forirrende, da en forsøker å finne ut av hva terminalen og groundhandler egentlig har drevet med i helgen. De mener de ikke finner to sendinger fra helgen, selv om de selv sa de var bygget på lørdag, men da hadde de bygget for tungt, så måtte gjøre om....
Jeg tror ikke de drikker så mye på jobb der borte, men noen ganger får jeg tvilen over meg....

Jaja, et par nye punkter til en allerede lang agenda for oppfølgingsmøte med dem blir det.

Ellers driver jeg og ser på billetter til Tromsø for å besøke litt familie, og ser et par artige ting. med DY så kommer man ikke under 11/1200 NOK pr pers pr vei. Og med SK så blir gjerne PLUS billigere enn GO.

Med fly, hotell og leiebil en helg så napper det fort 20 000. Sånn sett billigere å fly bestemor sydover og innlosjere henne på hotell i nærområdet....

Jaja, slik går nu dagan,

Happy monday :)

S

God morgen fra SAS kantina. Straks på vri til Frankfurt for noen dager jobb i Burgbrohl... av alle plasser. Har aldri vært der før.

Litt sliten etter helgen, men heldigvis har de brødskiver med Rørossmør og kaffe

Ha en best mandag

God morgen fra Kongsberg. Her startet dagen, som den ofte gjør på mandager, på sykehuset for litt blodprøver. Prolapser jeg har slitt med er mye bedre heldigvis. Nå klarer jeg nå å komme meg litt rundt. Ingen store planer for dagen. Må kanskje prøve å jobbet litt.

God morgen fra Oslo. Sov veldig godt i natt, har nok litt sammenheng med tung nachaktivitet natta i forveien. Men bra er iallefall det da. Det blir litt tunge løft senere da jeg skal hjelpe en venn av meg med å flytte. Så burde selvsagt alle leiligheter være lette å flytte inn og ut av, men akkurat det tenkte man jo ikke på i gamle dager. Heldigvis har ikke han et flygel eller noe lignende, selv om man kan av og til lure på hvordan man har fått et flygel inn i trange og gamle leiligheter i etasje nummer ørten uten heis.

God morgen fra bortekontoret ved en flyplass litt utenfor metropolen Jessheim....

Morningen er litt lett forirrende, da en forsøker å finne ut av hva terminalen og groundhandler egentlig har drevet med i helgen. De mener de ikke finner to sendinger fra helgen, selv om de selv sa de var bygget på lørdag, men da hadde de bygget for tungt, så måtte gjøre om....
Jeg tror ikke de drikker så mye på jobb der borte, men noen ganger får jeg tvilen over meg....

Jaja, et par nye punkter til en allerede lang agenda for oppfølgingsmøte med dem blir det.

Ellers driver jeg og ser på billetter til Tromsø for å besøke litt familie, og ser et par artige ting. med DY så kommer man ikke under 11/1200 NOK pr pers pr vei. Og med SK så blir gjerne PLUS billigere enn GO.

Med fly, hotell og leiebil en helg så napper det fort 20 000. Sånn sett billigere å fly bestemor sydover og innlosjere henne på hotell i nærområdet....

Jaja, slik går nu dagan,

Happy monday :)

S

Hehe ja det er ofte noen artige tilfeller hvor Plus er billigere enn Go light til og med. Men er det prinsippet med tilbud og etterpørsel da. Har sett det av og til på reiser til USA også og ved enkelte anlednigner har også business vært billigere enn eco (dog ikke på SAS). Som oftest er sistnevnte feilprisinger da. Jeg synes likevel det var artig at jeg tilbake i 2015 fikk BA for 4900 kroner i business t/r til SFO på en slik en feilprising. Tilsvarende eco billett på den turen kosta vel ca 6-7k om jeg ikke husker feil. :P Det var vel da jeg fikk prøvd 62K da som en viss person her har et religiøst forhold til. ;)

Last edited:
Grompf fra bortekontoret.

Ny uke, ny rullering av arbeidsoppgaver, og jeg sitter nå kun med kunder som sender papirer på mail samme dag so godset skal gå, og når alle er "litt" forsinket, så tvinnes det litt tommeltotter, før det blir desto mer stress senere.
Godt det snart er helg, og om noen uker - forhåpentligvis - et par uker fri.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra Forus,

Litt treg start på dagen etter en travel helg som speaker på lands/elite dressur ridestevne på Soma i Sola.
Videre ut over dagen blir det å følge opp byggeprosjekt i Sola Sjø , det går raskt fremover med grunn arbeidene.
Ha en fin dag.

Men er det prinsippet med tilbud og etterpørsel da. Har sett det av og til på reiser til USA også og ved enkelte anlednigner har også business vært billigere enn eco (dog ikke på SAS).

Kan innimellom se det i Europa også at det er null eller veldig liten forskjell. Da er det ofte full-flex economy, mens business har restriksjoner.

G'morgen! Valpen er turert og nå kontoreres og faktureres det litt. Noen viktige dokumenter er også signert og scannet. Puh ... syyykt travelt.

Fin utsikt fra badestampen i morges. Opptil flere stjerneskudd som har kommet hele veien fra Klamydiene eller hva det nå er det stjernesystemet heter. Flott var det iallefall!

Back