• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Best lørdag

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris og tusen takk for i går - veldig hyggelig julebord. #romania2026

Nå ut til opphavet og storebror…skal se jeg tar med vafler til kaffen. Middag på Tårnhuset bistro i kveld. Lørdager kan jo rett og slett nytes.

G'morgen fra Oslo Sentrum. Takk for i går ja, det var kjempehyggelig!
Her har jeg akkurat landet i frokostsalen som er proppfull av idrettsungdom. Så tok meg en kaffe, parkerte meg i et hjørne og ventet på at rushet gir seg.

Dagen byr på litt ymse, men har planer om å få med meg Blucher.

God dag fra barkrakken på en solskinnsdag i Pattaya.

Her drikkes det vann i rikelige mengder og hjemreisen er velkommen selv om det er noen dager til. Legger en slagplan for de siste dagene som skal være i BKK. Bud på oppgradering er gitt.

God helg.

God morgen fra Asker. Ble en liten detour før jeg klarte kommer meg hjem i går. Men når er det bare å fyre opp espressomaskinen. Navnefest for en niese i dag, så bare få på meg finstasen og gjøre meg klar til å spise kake. Ha en fin dag.

God morgen fra Lillestrøm, og takk for i går til de som var på julebordet. I dag blir det nok en ny Oslo-tur på dagen, men kvelden skal brukes til avslapning.

God morgen fra Grønland og takk for hyggelig fredagskveld. I dag blir det en liten harrytur og man skal også få med seg noe bilrelaterte aktiviteter. Ellers blir nok kvelden i heimen sammen med fruen. God helg😀

Morn fra Tønsberg. Buss for tog fra Drammen og hjem gikk helt fint. Sovnet før vi var på E18 og våknet da den parkerte i Tønsberg. Kona mumler om julepynt snart så får se hvor mye jeg kan utsette det

God formiddag fra Plaza, Oslo.
Takk for laget til alle dere som var på Centropa i går, det var kjempe kjekt!
En sen frokost er nå inntatt og en slapper av på sengen. Blir utsjekk om en times tid og kursen settes da mot OSL hvor bolaget tar meg vestover til BGO hvor det venter enda et julebord.
Ha en flott lørdag :)

God formiddag fra Hummeren Hotell , Tananger.
Takk for trivelig julebord i går kveld til alle. Startet dagen grytidlig med første flight vestover fjellet i morges og rett til
budsjettmøte i dag for Handlings og Økonomiplanen 2026 til Sola Kommune.
I kveld bacalao aften med gode venner nede på Jæren.
Fortsatt god helg.

God morgen fra El Cnauso. Her er det sterk multi-tasking med mye kokkelering. Huevos rancheros, pinnekjøtt til kveldens intim-julebord og klippfisk til morgendagens bacalao.. mmm. FruS skal jobbe litt så da blir det mest innendørs i dag med en bryggende 25% man-flu.

Attachments

• IMG_7604.webp
    IMG_7604.webp
    83.9 KB · Views: 10
God förmiddag och tack för igår!

Fortfarande kvar i sängen på Comfort, inte fyllesyk men första lördagen på lääänge med noll stress. Om en stund går turen ut till fes på Nesøya.

Best lørdag fra Sopot. Polen er ikke lenger det veldig billig ferielandet det en gang var. Prisene på øl og sånt minner mer om det man betaler i Tyskland . Det er jo forsåvidt bra det at polakkene har opplevd vekst. Husker man bare for få år siden kunne betale 10 zloty for en øl, nå er vanlig pris gjerne det dobbelte. Jeg husker jo da jeg dro over til Ukraina i 2019 og prisene var halvparten av Polen igjen. Det var billig det!

God dagen fra SAS Domestic Lounge på OSL. Takk for i går! Hva innebærer egentlig #romania2026? Hilsen vi som satt i andre enden av bordet.

Om en snau time blir det en Embraer over fjellet sammen med minst ett forummedlem.

God lørdag frå Sas-kantina på OSL. Takk for flott kveld med dere på årsmøtet og julebordet i går. No venter snart ein tur med Sas heim til Stavanger igjen.

Hva med det konkurrerende #makesnillfjordgreatagain2026 nå da? Makan.

God lørdag fra Lillestrøm. Frokost kl 15.30 er litt drøyt "tenåring" men sånn er det. Her er det virkelig ingen planer utover å slappe av. Til uken er siste jobbreise på 2 måneders tid. Det kjenner jeg skal bli godt for kropp og helse. 😀

Ha en best lørdag

Back