Best lørdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Best lørdag

God morgen fra Ris hvor solen er på vei opp:-) Ingen, absolutt ingen planer for morgenen eller formiddagen. Middag hos/med opphavet i ettermiddag/kveld. Lørdager er bare best.

Re: Best lørdag

God morgen fra Asker. Her ble det revelje minst en time senere enn vanlig på både meg og barna. Litt usikker hvem som egentlig våkner først nå om dagen. På tur til Fluxie i kveld for øl og poker. Ikke noe er som å loppe penger fra venner. Ha en fin dag.

God morgen fra Gaustablikk. Fyr i peisen og kaffe i koppen. Ute skinner solen og løypene preppes. Blir en bra sesongavslutning.

God morgen fra Grønland,her har dagen startet med kaffe, peppermyntefrosk, nettaviser og forum[emoji846] Fruen er på jobb, så når dagens tur på Meny er unnagjort har jeg planer om (kanskje…) både vask av vinduer og MC. I kveld blir det grillparty hos et vennepar, etter en kjapp titt på gradestokken satser jeg nok på bespisning innendørs. Ha en strålende helg!

God morgen fra Kongsberg. Flott vær her i dag, men jeg sliter fremdeles med ganske kraftig forkjølelse så det blir nok en ganske rolig dag her i dag.

God morgen fra Forus. I gang med helgens andre vakt i hulen her. Foreløpig går det som forventet i kaffe og diverse nettaviser. Første vakt på jobb gikk veldig bra. Men det var veldig hyggelig å komme seg hjem til kone og datter (11 uker) etterpå.

Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Sanden i Larvik. Her er det strålende solskinn og det tegner til å bli en flott dag. Har vasket og ordnet i leiligheten før mine foreldre kommer på besøk for første gang. Kona tar dem med på toget så forhåpentligvis går alt bra. Ikke bare bare å være rundt 80.
I hvertfall ferieleiligheten skinner og sola blinker i sjøen utenfor så her er det klart.
Ingen flytur siden januar og Japan, jeg savner å fly litt naturligvis. Svalbard venter i juni og Bodø. Bodø booket i dag tidlig. Kona bortreist da så en litt kreativ reiserute ble satt sammen. :) Via Leknes opp, Widerøe. Widerøe og SAS hjemover via Evenes. Til Leknes er det den minste Dashen som gjør jobben. :)
Ha en super lørdag!

God morgen fra byen med flyplasskode ESB.

Gikk som vanlig på en liten smell når eg kun skal ut å ta to drinker. Forsov meg til kl 09 avtalen og når jeg kom meg avgårde så var det noe ufordelaktig promille.
Så funket ikke minibank i området og taxien ventet.

Nå er ASMR behandling done. Bare kort oppsummering av det: Been there, done that. Nå litt søvn.

Fortsatt god helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra fbu. Svigers kommer med skolebrød etterhvert og kona truer med at vi alle må gå tur for å gjøre oss fortjent til å smake. Det car noe seige greier jeg fikk med meg på hjemturen fra Asia, utelukket med joggetur kjenner jeg.

Gjeeeesp og god morgen. Ble borderline reise-surfing etter en dupp på sofaen i går og var ikke i seng før EB begynte å røre på seg. Nå tror jeg at jeg har svart belte i Thailand :D

Bilvask, levering av unger, henting av unger og jobb som Mexe-kokk i kveld. Ufattelig deilig med helger hvor man vet at uken som kommer er reise-fri.

Hvis temperaturen bikker 14 så har kone lovet Bandol i hagen.

9716288a-93fd-40b2-bc9f-cd92f14e9cbd.jpg

G’morgen. Tilbake fra lang tur med vovsen. Cicada’ene har så smått begynt å spille opp, og i det fjerne smeller det litt. Mao en normal lørdag i utkanten.

Blir å pakke opp noen (fler) bokser i dag, samt rydde i garderobeskapene. Begynner å hjelpe nå.

Hei og hopp fra Lillestrøm. Effektiv dag så langt med litt jobbing og ymse. Nå bærer det snart ut på shopping med Storsmurfen, før det vanker litt vin og pizza i kveld.

Bra lørdag, sånn i der store og det hele

Back