Best lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Best lørdag:-)

God morgen fra Vila Granlien. Kaffe, forum og nyheter…og i dette landet må jeg lete opp nyheter fra flommen i Italia - heldigvis finnes det bra utenlandske mediehus. Nevnte flom gjør at vi kanskje dra sydover fra Roma og ikke nordover som planlagt på årets sommerferie som starter om drøye tre uker…godt med hoteller som kan avbestilles inntil dagen før ankomst. Nå venter en treningsøkt før det sikkert blir en tur i bakgården aka marka. Nyt!

Re: Best lørdag:-)

God morgen fra Røros!
Litt morgentåke her på morgenkvisten men været skal bli bra i dag! :)
Erzscheidergården ga en svært hyggelig velkomst og det er fint her. Rommet har fin utsikt også!
Gleder meg til en god frokost også får man gå en tur. :)
God lørdag folkens! 20230519_192156.jpg20230519_191404.jpg20230519_190841.jpg20230519_183217.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Tjøme. Foreløpig grått ute. Etterhvert går turen til Sandefjord for et kombinert jernbryllup og 95-års bursdag. Ha en fin dag

God lørdag. I ettermiddag blir det cupfinale. Spent på det der kombinert med buss for bane her på østkanten .

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Grønland. Kaffe er kokt og klesvask satt på. Er gressenkemann i dag, så planen er en motorsykkeltur sammen med en kompis rundt i gode gamle Buskerud. Litt grått ute i dag, men temperaturen har allerede passert 15-tallet så det blir nok helt fint. Får komme seg ut på landet før de røde og gule hordene inntar byen. Ha en finfin helg[emoji846]

God morgen fra Lommedalens morgensol side. Grått og trist, i alle fall foreløpig, vi får håpe det letter. Jeg ser ikke en gang tvers over dalen, og å kunne se til Oslofjorden kan jeg se langt etter. Det blir ytterligere jobbing og rydding i huset, kanskje også noe mekking av bil. Ved 13 tiden skal vi på Nadderud å forberede morgendagens kamp, når VIF's damelag kommer på besøk. Etter det er planen å kjøpe en Pizza på Nini og ta den med på Onkel Blaa, der vi skal se Cupfinalen. Vi har valget mellom pest eller influensa, så svaret er enkelt. Vi får iføre oss noe gult og heie på laget fra Norge. Laget der supporterne er med å synge nasjonalsangen før avspark.

God morgen fra Kongsberg.

Kona og søsteren hennes dro til Helles for en ukes ferie i dag så da blir det en rolig uke her. I dag blir det en stor dag med cupfinale på Ullevaal. Vi har planlagt å kjøre innover i 13 tiden. Parkering er kanskje ikke det enkleste, men vi prøver først parkeringshuset på ferieresidens min (Riksen) og er det fullt der får vi kjøre til Sognsvann og ta banen ned. Det er snart på tide og gå i kjelleren og finne frem litt supporterutstyr.

God morgen fra München. Sen frokost på hotellet her før vi må sjekke ut kl 11 og dra alt for tidlig ut til flyplassen. Blir, som vanlig, deilig å komme hjem. Hadde dog vært fint om de hadde et fly i 12/13-tiden. :)

Ha en verdens beste lørdag!!

God morgen fra fjellet.. Dragen gir full gass på langrenn, barna bader og jeg gjør det jeg kan best - ligger godt henslengt i solen på terrassen.

I kveld er det middag på en lokal restaurant og sikkert en liten fest i kveld også.

God formiddag fra Athen. Strålende sommervær her, så det går i god mat og daffe rundt og kikke på byen. Ha en fin helg.

God morgen fra Kongsberg.

Kona og søsteren hennes dro til Helles for en ukes ferie i dag så da blir det en rolig uke her. I dag blir det en stor dag med cupfinale på Ullevaal. Vi har planlagt å kjøre innover i 13 tiden. Parkering er kanskje ikke det enkleste, men vi prøver først parkeringshuset på ferieresidens min (Riksen) og er det fullt der får vi kjøre til Sognsvann og ta banen ned. Det er snart på tide og gå i kjelleren og finne frem litt supporterutstyr.

Hehe ja det er frarådet å prøve og parkere på Ullevål stadion iallefall og det er helt sikkert parkering forbudt der og. Riksens P hus er nok ikke noe dumt alternativ, men det koster masse penger om man ikke er ansatt på OUS. Sognsvann har iallefall høvelig god plass på parkeringen og er kanskje det beste alternativet. Gratis parkering er det også der (ja faktisk det finnes i Oslo fortsatt). Og man tar tbanen sånn i en retning ikke alle andre kommer fra.

Herregud så dårlig den billettløsninga til NFF er - det går angivelig ikke an å laste ned billetten til appen deres (som er to forskjellige kontoer man må opprette) Satser på at de aksepterer PDF med kraftig zoom på mobil... Man kan si hva man vil om Ticketmaster, men det funker (stort sett) iallefall selv om jeg har møtt på irritasjon der også. Særlig hva gjelder å kjøpe billetter til eventer i USA.

Last edited:

Hehe ja det er frarådet å prøve og parkere på Ullevål stadion iallefall og det er helt sikkert parkering forbudt der og. Riksens P hus er nok ikke noe dumt alternativ, men det koster masse penger om man ikke er ansatt på OUS. Sognsvann har iallefall høvelig god plass på parkeringen og er kanskje det beste alternativet. Gratis parkering er det også der (ja faktisk det finnes i Oslo fortsatt). Og man tar tbanen sånn i en retning ikke alle andre kommer fra.

Det koster 280 for et døgn på Riksen. Vi er 5 stk, så det blir ikke rare summen på hver. Vi satser på at det er plass der, ellers kjører vi til Sognsvann. Det blir fint å gå ned til høyre mot Ullevaal fra parkeringen på Riksen og ikke opp bakken til venstre til sykehuset. Det har jeg gjort mange nok ganger.

G’morgen… valpen hadde en stor ulykke på morrakvisten, så det tok sin tid å få opp …. Ingen god start på dagen.

Nå blir det topptur før samme valp skal få seg en lengre tur også. Et par hageprosjekter må også fullføres. Aldri fred å få ….

God morgen fra Vila Granlien. Kaffe, forum og nyheter…og i dette landet må jeg lete opp nyheter fra flommen i Italia - heldigvis finnes det bra utenlandske mediehus. Nevnte flom gjør at vi kanskje dra sydover fra Roma og ikke nordover som planlagt på årets sommerferie som starter om drøye tre uker…godt med hoteller som kan avbestilles inntil dagen før ankomst. Nå venter en treningsøkt før det sikkert blir en tur i bakgården aka marka. Nyt!

Kanskje nettopp i år er det bedre å dra nordover og støtte hotellene ? Vi så et interjuv med en av hotell eierene i Ravenna som hadde gjenåpnet og ba om støtte.

Her i vest fortsetter fin været, starter dagen med en god SUP tur langs vestkysten av Bainbridge.

Back