• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Best fredag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Best morgen fra Ris. Påskemarsipan til kaffen, nyhetene og forumet. Full dag på toppen av byen før det blir en særdeles rolig fredagskveld - i morgen starter 3 dagers feiring av ektemannen som fyller 60 år på mandag. Ha en best fredag du også!

God morgen fra Athen. Nå er det ned i gymmet for å prøve og redusere noe av de nydelige måltidene fra gårsdagen. Nå er det et par møter før det er 1A med Bolaget hjem (2A var allerede okkupert) Prøvde å bytte til en tidligere flighter hjem fra CPH uten hell, så da svinger man vel inn på Knausen ved 22 tiden - det blir godt.

God dag fra Chiang Mai. Prosjekt i heimen i dag også, kl 8 rykket det inn tre lokale helter for montering av nye gardiner + skinner i hele huset. Nå har de holdt på i snart fem timer og de nærmer seg å bli ferdige. I følge fruen «noe helt annet enn de gamle», for egen del ser jeg at gardinene har blitt beige i stedet for rosa😉
Ellers blir det vel en tur på Big C (den lokal Coop mega) for litt innkjøp og i kveld skal et lokalt marked besøkes. Artig kveld ute i går på rockepub’en Crossroad. Bra utvalg av steder med live musikk i byen her. Ha en finfin fredda!

God morgen fra Hvalstad. Hjemmekontor med begge jobbene i dag. Men skal nok få både trent og vasket bil. Pizzadeigene ligger allerede på kjøla og hever. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Det ble seier til Brann i går og semifinale i cupen. Må vel så smått begynne å se på logistikken for å komme seg til finalen 9. mai.

Ellers ble det dårlig med søvn i natt. Lå og tenkte på etter at jeg skrev tripreporten, at det kan bli vanskelig med flere turer med widebody. Men vi får se, plutselig dukker det opp noe.

Nå blir det litt bridgespilling om en times tid.

God morgen fra hjemmekontoret. Døgnrytmen er fremdeles innafor, men nå begynner det å gli tilbake mot gammel normal her dessverre. Straks innover til kontoret, og fredagskontor betyr jo vaffel. Ikke så mange møter heller, da en del er borte. Så dette blir fint.

Hjemme er det planlegging av Påske på gang. Flybilletter er bestilt, men Bongos VD innen hotell er fortsatt i tvil på riktig hvilket som skal velges.

Ha en best fredag!

• Like
Reactions: EB
Morn fra Olavsgaard. Herlig start på dagen med laaaang hotellfrokost og fortsatt litt tid til overs før konferansen jeg skal på starter opp. Bare å nyte!

God morgen fra Lysaker. Lang dag i lakse-land i går, men veldig artig å få et bedre bilde av hva en av våre største næringer driver med og hvor høyteknologisk det er. I dag blir det kveldskjøring i Wyller i finværet - gleder meg!

God morgen fra kontoret på Forus. Morgentåken letter, og det er antydning til sol.
En annen ting det er antydning til er bruk av drill eller noe liknende ett eller annet sted i bygget. Det er irriterende summelyder i veggene. Nuvel, forhåpentlig vedlikehold så vi skal slippe værre lyder senere. Men nå: kaffe.

Morn fra Tønsberg. Fortsatt vårlige tendenser ute, og i tillegg er det snart helg. Tror ikke man har så store planer for den

*grmph*
Nå setter jeg på Øystein Sudes "alt går i stykker". Riktignok er ikke klokken 4 ennå, men det er tross alt på fredager at jeg ikke skal få åpnet et viktig system. Bare ikke akkurat den 13ende, da virker alt fint, alltid. Men det var i forrige uke...
*grmph*

God morgen fra Athen. Nå er det ned i gymmet for å prøve og redusere noe av de nydelige måltidene fra gårsdagen. Nå er det et par møter før det er 1A med Bolaget hjem (2A var allerede okkupert) Prøvde å bytte til en tidligere flighter hjem fra CPH uten hell, så da svinger man vel inn på Knausen ved 22 tiden - det blir godt.
Der smalt det inn en ledig plass på CPH-OSL så skal prøve å ligger sofaen med FruS i armkroken ca 20.44. Vel plassert i setet og klar til å pælme nedpå et par CharlesH

Hau hau ... Vanskelig å orientere seg om hva som skjer i verden når man starter med norske aviser i dag .. Måtte ty til BBC for å se hvor det blir bombet i dag, I Norge står det jo bare om trailerparkprinsessa og familien hennes. ..

Ellers melder værkanalen om 2% sjanse for sne .. Men tror ikke jeg spiller oddsen på den ...

Grei tur til Greenville i går. Ufattelig som det har skutt opp nye businesser langs I-85 ... kjenner meg nesten ikke igjen. Var mye rundt der da konas bestemor fortsatt var i live. Men flyplassen er der fortsatt. Hadde bare en time, så det ble ikke så mye, men et par fly fikk man da sett. Fin spotterplass midt på banen, men desverre var det litt mye varmedis. Så dagens freddasbilde er fra GSP.

N116BZ.webp

God tidlig ettermiddag fra Chile. Hektiske dager denne uken så det har blitt lite tid til kaffe og forum på morgenkvisten. Men nå er gårsdagens utskeielser trent bort, det skal jobbes litt og så er det helg. To svært dyktige musikere som er på besøk låner klaveret for litt øvelse før konsert så da har jeg underholdning også. Og om en uke bærer det til Norge for litt påskeferie. Ha en bra fredag.

God aften fra det sørlandske!
Rene vårdagen her i dag. Jeg har brukt 450 kr /kg på torskeloin og hatt et herremåltid. Dertil en god flaske pinot noir og nå hygger jeg med tysk weissbier og jägermeister. Første kvelden denne uken jeg hadde kvelden fri. De andre har jeg vært hjemme 2230 og jobb igjen kl 8. Nå gleder jeg meg til å sove hele lørdag.........

God natt!

Back