Morgen fra tann-feen. Åjåjåjåjåj. Har lomma full av Asprin og fokus på at jeg skal få øl i kveld. Får sørge for å ikke ta Asprin for tett på øl, altså. Men makan.
Planen er også å spise Libanesisk med en kompis i kveld. Får se hvordan det går. Men maten er så god at jeg vurderer å chugge ned uansett, og heller brøle i smerte etter hvert tygg. Synd for de andre gjestene, men et "Bongo-Spisegilde med drikkebonus" har alltid rang over andre menneskers livskvalitet. Det tipper jeg uansett de forstår.
Ha en best fredag
Samtidig bruk med alkohol i større mengder og/eller over lengre tid, eller SSRI, kan gi økt blødningsrisiko.
I følge Felleskatalogen så har er det kun store mengder alkohol som gir økt blødningsrisiko:
Etter å ha lurket rundt på forum og morgentråd hver dag i årevis har jeg nå lyst å bli mer aktiv. Føler nesten man kjenner folk etter hvert...
Relativt nye Terminal 3 på DAR er for øvrig veldig bra. Fast track med egen passkontroll og heis rett opp i bra lounge.
Morgen fra tann-feen. Åjåjåjåjåj. Har lomma full av Asprin og fokus på at jeg skal få øl i kveld.
Nei, de ringte bare og sa at Globoid ikke fantes lenger.Aspirin? 50-tallet ringte og villa ha tilbake medisinene sine for smertestillende? Sånn lissom [emoji2957]
Jo, men det var liksom store mengder alkohol jeg hadde sett for meg å gå for akkurat i dag.![]()
Velkommen til asylet skal du være.
DAR er skikkelig på listen min. Men ikke byen. Jeg vil egentlig bare ha flydd dit og så snu og reise rett hjem igjen.
Aspirin? 50-tallet ringte og villa ha tilbake medisinene sine for smertestillende? Sånn lissom [emoji2957]
Har i så fall den ultimate DAR-opplevelsen. Fløy JRO-DAR-AMS-OSL. Forlot ikke flyet i DAR og det var mørkt ute. Anbefales på det sterkeste. Har også gjort det samme i LLW, men da var det lyst ute
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.