• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BESØK PÅ FLYPARKERING

Re: BESØK PÅ FLYPARKERING

Besøket på flyparkering var absolutt en opplevelse, har aldri sett så fin utsikt noengang, ihvertfall ikke over en flyplass. Det var også hyggelig å møte tre forummedlemmer jeg ikke har møtt tidligere. En stor takk til ENGM RAMP for denne muligheten!

Hei, håper du kan arrangere en slik omvisning til..., skulle gjerne har blitt med i går , men det passet ikke inn i de øvrige planer for dagen.

/G

WOW!! Se hva jeg går glipp av når Telenor føkker opp linjen min!!:pissed :baeh :devil

Pokker til greier, denne helgen passet det ikke... Men hvis det dukker opp flere muligheter blir jeg gjerne med! :up:

Og vi som ikkje har anledning å vere med krev FULL rapport!!:D
:up:

Hehe....

Du verden, bare hyggelig med positiv respons da....

Jada....Jeg kan da ta i mot flere vel? Med mindre det er heeeeelt kaos her på torsdag ettermiddag kan jeg sikkert ta i mot 3 stk. hmmm....hva med kl. 16 ?

Da troooor jeg LCH78 kommer? ikke sant?

Noen flere?

Originally posted by ENGM RAMP
Hehe....

Du verden, bare hyggelig med positiv respons da....

Jada....Jeg kan da ta i mot flere vel? Med mindre det er heeeeelt kaos her på torsdag ettermiddag kan jeg sikkert ta i mot 3 stk. hmmm....hva med kl. 16 ?

Da troooor jeg LCH78 kommer? ikke sant?

Noen flere?

Da var rom booket på SAS Scandinavia så jeg kommer jeg :)

Originally posted by wf145
Og vi som ikkje har anledning å vere med krev FULL rapport!!:D
:up:

Enig der ja! Til å være så mange som har vært, eller skal dit, er det et underskudd på bilder synes jeg....:wow: :D

Det må nevnes at det er jo et utrolig fint tiltak du har satt igang da, ENGM RAMP!!:up:

För att inte uppfattas som ofin av ENGM-RAMP :D, det var otroligt trevligt att få lov att komma på besök, sätter stor pris på möjligheten.

haha Andreas.....

Takk for tilbakemelding.......Du er IKKE oppfattet som ufin, og til dere som var innom en tur, det VAR hyggelig å få et ansikt å knytte til nickene her

:thumbup

Originally posted by ENGM RAMP
haha Andreas.....

Takk for tilbakemelding.......Du er IKKE oppfattet som ufin, og til dere som var innom en tur, det VAR hyggelig å få et ansikt å knytte til nickene her

:thumbup

Og flere ansikter til nickene blir det i kveld på Enoteca!
Hadde selv ikke anledning til å være med på OSL-omvisningen siden jeg var opptatt som brudlaupsfotograf, men kanskje det bli en anledning senere? :love

Det blir det....skal passe på å legge ut invit med lengre svartid :) En helg eller noe jeg jobber hvor det kan passe....lover!

Omhandler egentlig ikke tema dette, men var ikke klar over at det var deg RAMP jeg hilste på sammen med Asbjørn på gate 29/30 på Mandag..

Fant ut dette når jeg så bildene fra sammenkomsten i går kveld!

btw: smakte vaffelen? :up:

Back