Besoek paa Boeingfabrikken

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
Jeg vet mange paa formuet har vaert innom Boeings store anlegg i Everett ved Seattle. Hvordan er det best aa komme seg dit fra Seattle Tacoma flyplass. Jeg hoerer ogsaa at det er et hotell rett ved fabrikken, er det et bra sted og hva heter det?

Jeg vet mange paa formuet har vaert innom Boeings store anlegg i Everett ved Seattle. Hvordan er det best aa komme seg dit fra Seattle Tacoma flyplass. Jeg hoerer ogsaa at det er et hotell rett ved fabrikken, er det et bra sted og hva heter det?

Den absolutt beste måten er vel å møte opp i Seattle sentrum når Scanair-julebordet er?

Den absolutt beste måten er vel å møte opp i Seattle sentrum når Scanair-julebordet er?
.. og lar ikke det seg ordne, så er det i bunn og grunn leiebil som gjelder. Det er krøkkete å komme seg til Everett med offentlig transport fra SEA.

Hotellet som gjelder er Hilton Garden Inn, Seattle North/Everett. Dette ligger like ved Future of flight, der Boeing sighseeing turene går fra.

Ikke bare er det en enkel måte å komme seg dit på. Man får en sykt mye bedre omvisning inne på fabrikken også.

Naar er dette julebordet. Jeg er redd det kan bli knapt med tid, men jeg skal se hva jeg kan gjøre.

Back