TOS
ScanFlyer Mile High Club
Jeg vil tro begge deler er naturlig om mennesket oppfører seg ubehagelig. Hvis du åpenlyst nekter å følge crewets anmodninger motsetter du deg jo den avtalen du har godtatt når du kjøper billetten.
Det er forskjell på å diskret klappe pc'n sammen og legge den unna, selv om du ikke har skrudd den av - versus å åpenlyst nekte å gjøre det og begynne å krangle om hva som er nødvendig eller ikke. Da tiltrekker du deg oppmerksomhet og har tapt "allerede"....
For en dust .. han innrømmer til og med at han ikke fulgte instruksjonene fra crewet ..
Denne mannen er vel neppe den første til å ikke skru av PC'en til rett tid (uten at det unnskylder han likevel). I utklippet Polaris har referert så står det at han satte maskinen i dvalemodus (riktignok vel sent - ingen tvil om det...). Jeg ville vel også muligens spurt om hvorfor maskinen måtte skrus helt av om noen hadde bedt meg om det (for det har jeg aldri opplevd før). Jeg ville vel også reagert om noen hadde bedt om å få mobiltelefonen min og tatt den med seg, for det har jeg heller aldri opplevd.
Jeg lurer bare på om slikt kanskje skjer oftere enn jeg tror. Jeg tror nok også at det er mye som har skjedd her som ikke kommer frem i en ensidig fremstilling.