Det er ikke dumt å legge inn en mellomlanding i Stockholm. Dette vil øke trafikkgrunnlaget både med tanke på "interntrafikk" mellom Bergen og Stockholm, samt at man øker rutetilbudet mellom Stockholm og Helsinki på en smidig måte.
Jeg får ikke opp noe når jeg søker Bergen-Stockholm på Finnair.com, og billett prisene BGO-HEL er temmelig stive må jeg si. Dette er vel en rute som i hovedsak benyttes av folk som skal videre østover, eller kommer derfra.Ved flere anledninger i fjor fikk vi også se Finnairs A 319, A 320 og storebror A 321. Den ruten svarte definitivt til forventningene ! Det er ikke dumt å legge inn en mellomlanding i Stockholm. Dette vil øke trafikkgrunnlaget både med tanke på "interntrafikk" mellom Bergen og Stockholm, samt at man øker rutetilbudet mellom Stockholm og Helsinki på en smidig måte.
Og for de som lurer - du kan kjøpe billetter med Finnair mellom Bergen og Stockholm![]()
Et godt alternativ både til SAS og Norwegian.
Hvordan er belegget på BGO-FRA ? LH har jo svært hyggelige priser fra BGO for tiden. Jeg har selv booket 4 turer med LH fra BGO i nær fremtid. Et meget godt alternativ til både SAS og KLM.Et tips: Søk på Bergen - Stockholm på for eksempel momondo.comCa 1.000,- tur/retur lar seg høre midt i fellesferien med greie avgangs - og ankomsttider.
Men som FlightDeck poengterer:
Dette er en tråd om Lufthansa!
Synes det er kjekt at vi fortsatt vil kunne se CRJ 700 på Flesland.
Samtidig blir det spennende å få Embraer 195 to ganger daglig, og dette gir jo i tillegg økt setekapasitet til/fra Frankfurt.
Spørsmålet er når vi får se LH´s Boeing/Airbuser på Flesland ?
Norwegian hadde en rute mellom Bergen og Hamburg som vel ble innstilt senhøstes 2006.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.