Beijing Capital Airport, Del 2

Roxman

ScanFlyer Gold
Jeg forsetter da med bildene jeg tok i Bejing. Forrige post inneholdt 2 bilder av Air Koryo, som flyr mellom Bejing og Nord Korea, jeg forsetter i denne posten med bilder av fly og selskaper som er bedre kjent blant oss vestlige.

Starter denne serien med et bilde som viser 3 selskaper som er godt representert i Bejing, Hainan Airlines, China Southern Airlines og China Eastern Airlines.

overview_PEK.jpg

B-6126.jpg

B-6205.jpg

B-2069.jpg

B-61261.jpg

De 2 neste bildene er av mindre kvalitet ettersom min linse ble litt i det korteste laget, og bildene ble en del cropet, men jeg fikk hvertfall dokumentert dem begge. Når det gjelder OE-LAZ på det siste bilde, så var den forrige gang jeg så den i Star-A. farger og uten winglets, så for meg kjekt å se den igjen i en forbedret utgave.

B-2059.jpg

OE-LAZ.jpg

Det var alt for denne gang. Har et stort lager av flere bilder. Så om ønskelig skal jeg få kastet inn noen flere. Enn så lenge:D

Ja det er bare å komme med flere:exclaimation Det er alltid moro å se bilder fra flyplasser vi ikke ser altfor ofte her på forumet. Fine bilder du serverer.

Nydelige bilder, Roxi. Kjekt med bilder fra litt andre flyplasser og. Meget skarpe og fine.

Godt du overlevde turen til "Det fjerne østen", blir en fin tur der neste år med meg på slep, (Moskva)

Mvh Aleksander.

Legger ved et noen jeg også av selve terminalen. Det sies at dette er verdens største terminal for tiden.

Attachments

• Bilde 092.jpg
    Bilde 092.jpg
    80.7 KB · Views: 134
  • Bilde 093.jpg
    Bilde 093.jpg
    81.8 KB · Views: 134
  • Bilde 111.jpg
    Bilde 111.jpg
    133.2 KB · Views: 130
  • Bilde 112.jpg
    Bilde 112.jpg