Cockpitview
ScanFlyer Gold
Re: Beijing Capital Airlines til København [ikke bekreftet]
Ehhhhh, hvor har du dette fra? Jeg går ut fra at du sikter til meg, som i samtlige poster i denne tråden har applaudert disse rutene og argumentert hvorfor.
At SAS rutene lekker for mye innkommende Kinesere ut av Danmark er jo helt på det rene, tallene for gjestedøgn sett opp mot kapasitet. Skal Danmark nå vekstmålene for Kinesiske turister, må de jo tenke forbi SAS hvilket det her har gjort med København og Danmark som utgangspunkt for pakkereiser.
Leser du også strategien vil du se at det nettopp er denne typen etableringer som fremheves som forutsetningen for å nå disse målene.
Hva dette har med Oslo å gjøre skjønner jeg ikke!
Hva du egentlig er ute etter å poengrere har jeg store utfordringer med å forstå!
For mig er det tydeligt, at der er visse personer, som har ondt i røven over at ruten udgår fra København i stedet for Oslo. En rute til og fra et skandinavisk land gavner alle 3 lande. Så derfor er det lavpunktet, at det er blevet en diskussion om Cph, Arn og Osl. Så ærgerligt talt bør i lige se jer selv an og lade være med at diskutere jantelov og misundelse.
Ehhhhh, hvor har du dette fra? Jeg går ut fra at du sikter til meg, som i samtlige poster i denne tråden har applaudert disse rutene og argumentert hvorfor.
At SAS rutene lekker for mye innkommende Kinesere ut av Danmark er jo helt på det rene, tallene for gjestedøgn sett opp mot kapasitet. Skal Danmark nå vekstmålene for Kinesiske turister, må de jo tenke forbi SAS hvilket det her har gjort med København og Danmark som utgangspunkt for pakkereiser.
Leser du også strategien vil du se at det nettopp er denne typen etableringer som fremheves som forutsetningen for å nå disse målene.
Hva dette har med Oslo å gjøre skjønner jeg ikke!
Hva du egentlig er ute etter å poengrere har jeg store utfordringer med å forstå!