sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
Originally posted by ATC-flyradar
Originally posted by P.A. VIKING
Med stor fare for å bli misforstått kommer jeg med forslag om å lage et nytt subforum for
rene fotoreportasjer med bildeserier , slik som vi har for e-spotters , TripReports, Markedsplassen osv.
En ide , eller ikke så lurt ??
Faren er stor P.A VIKING for å finne ut hvorfor du vil hive oss fotogale på et subforumld
Jan
Nei ! , ikke kaste ut, snarerer tvertimot, det er vel greit å bygge egne subforum for de tema' som har stor trafikk og som er identifiserbare/unike.
Jeg liker veldig godt å se på de fine bildene dere tar , jeg med mitt compactcamera når
aldri opp i den klassen.
Det har også litt med måten , i alle fall jeg, leser disse trådene på . Jeg liker å ha litt tid til å se på bildene , studere detaljer osv. Men når jeg har sett igjennom en slik tråd så er det skjeldent at jeg går tilbake til den , i motsettning til de fine diskusjonstrådene vi har , hvor man har mange oppdateringer og meninger som postes kontunuerlig.
Vell , ikke noe forsøk fra meg på å kaste noen ut , ville jo heller tro at et eget subforum var et privilegium ? Har heller ingen sikker ide' om hvor smalt-bredt et slikt forum burde være, i forhold til foto generelt, men føler vel at dette forumet bare skulle være for de trådene med fotoreportasjer, ala "En da på Anda" osv.
/Geir