Bedriftsavtale med Norwegian.

gixen

Newcomer
Heisann.
Bedriften jeg jobber for har inngått bedriftsavtale med Norwegian.
Dersom vi reiser privat vil vi få den gunstigste markedspris som er tilgjengelig.

Gunstigste markedspris, vil det si den prisen som er tilgjengelig akkurat i bestillingstidspunkt, eller den laveste prisen totalt sett?

Det gjelder lavprisbilletter også. Som regel har man en viss prosentsats rabatt etter hvor mye bedriften flyr, og denne gjelder også for laveste tilgjengelige lavprisbillett.

Norwegian har forresten en ganske brukervennlig og bra bedriftsportal. Når jeg tenker meg om liker jeg forresten Norwegians IT-systemer bedre enn SAS sine, selv om jeg heller velger SAS enn Norwegian når jeg skal fly.

Last edited:
Norwegian har forresten en ganske brukervennlig og bra bedriftsportal. Når jeg tenker meg om liker jeg forresten Norwegians IT-systemer bedre enn SAS sine, selv om jeg heller velger SAS enn Norwegian når jeg skal fly.

Om jeg husker rett så får man faktisk opp avtaleprisene på Norwegian sin bookingdialog om man logger seg på med avtalekortet (Bizzikortet) som arbeidsgiveren har gitt meg. Det gjelder både fullfleks-billetter og rabatterte billetter (på de rutene vi har avtaler). Jeg tror ikke at prisene kommer opp når man f.eks. bruker TravelPass med SAS, men nå er det fryktelig lenge siden jeg har brukt mitt TravelPass.

Jeg får opp TPC (Travel Pass Corporate)-prisen når jeg bestiller på Via Travel Online, men det kan nok stemme at man ikke får opp prisen hvis man bestiller TPC direkte på sas.no

Norwegian ruler på IT... Vanvittig imponerende hva de har bygget opp!!!

Back