• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bedriftcharter

snag

ScanFlyer Blue
Bedriften hvor jeg jobber ønsker å se på muligheten for å lease et fly i forbindelse med et arrangement. Vi er ca 60 stk som skal fra SVG til ALF. Noen gode forslag på hvor vi bør henvende oss for tilbud/bestilling?

Dere trenger jo ikke en Boeing 737 da, det jeg evt ville gjort var å tatt kontakt med Malmø Aviation eller evt Widerøe.

Da kunne dere chartret en Dash 8-Q400 eller 300 fra Widerøe evt, som tar alt fra 74 passasjerer til 50 passasjerer.

Malmø Aviation tar 85 passasjerer å har Avro RJ85/100

wfcharter@aircontact.no er epostadressen til Widerøe for evt Charter

charter@malmoaviation.se der e adressen for Charter med Malmø Aviation

Håper dette hjelper dere litt for å komme i gang..:)

DU kan vel kontakte et flyselskap direkte, men kanskje best av alt er å kontakte en flymegler som kan gamet og kan finne best mulig pris...

Bruk Aircontact. De fleste selskapene bruker meglere for å handtere charter forespørsler. Hvis man spør flyselskapet vil de som regel henvis til megler.

Jeg var engang på bedriftscharter med DATs ATR72.
Helt greit det. Kanskje noe å prøve?
DAT=Danish Air Transport

BF:cool2

testet aircontact idag. tusen takk til forumet for bra tips, og takk til aircontact for profesjonell og god hjelp :)
anbefales!

Back