Bedre tirsdag…..

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Bedre tirsdag…..

Det blir en god tirsdag, klokken 08:02 er jeg klar til å hente mitt nye, helt nye, det aller første Amerikanske Pass i mitt navn…….

08:04 bestilles det det reise hjem til Norge for første gang på over et år og selvfølgelig:

Nettopp sjekket inn til 10 timer i 26G på BA. Det går nedover i livet ass'.

Andy out

Når en endelig kan komme seg til Norge etter et år med Kreft Operasjon (that’s the easy part) - Trumps ICE og uvenner (that’s the very hard part !) så er life back to Normal - Fnate og jeg er totalt ute av Sync ! Hvordan skal jeg kunne nyte Art Pepper ved en liten T-Bane Stasjon nå !!!

Re: Bedre tirsdag…..

Det blir en god tirsdag, klokken 08:02 er jeg klar til å hente mitt nye, helt nye, det aller første Amerikanske Pass i mitt navn…….

08:04 bestilles det det reise hjem til Norge for første gang på over et år og selvfølgelig:

Når en endelig kan komme seg til Norge etter et år med Kreft Operasjon (that’s the easy part) - Trumps ICE og uvenner (that’s the very hard part !) så er life back to Normal - Fnate og jeg er totalt ute av Sync ! Hvordan skal jeg kunne nyte Art Pepper ved en liten T-Bane Stasjon nå !!!

Gratulerer så masse!!!

Og som du skriver... nå er normality restored. Ha ha. Vi er perfekt negativt korrelert.

Morgen fra Lillestrøm stasjon. Her bærer det straks avgårde til OSL, så LHR og til slutt DEN. Kan ikke huske forrige long haul med BA og ihvertfall ikke i Premium Economy. Bildene på nett ser ikke så gæli ut, får bare håpe jeg klarer å sove bittelitt. Jeg klarer normalt ikke sove sittende.

Vel, der kommer et alldeles proppfullt VY tog så bare å komme seg avgårde. Luksusen starter tydeligvis allerede på stasjonen.

Søsteeeeer... GT!!!!

Last edited:

God morgen fra toppen av Oslo med en herlig trolsk stemning ute. Skal se at dagen fylles med nok av oppgaver. Kinodate med mannen i ettermiddag/kveld før retur til toppen av byen. Let`s go:-)

God morgen fra Bangkok. Her ble det sen start på dagen da en ikke var oppe før ved 9 tiden.
Har blitt litt indretjeneste nå på formiddagen og vaskemaskinen jobber fortsatt. Snart skal en ut å kjøpe seg litt brunch.
Ikke de største planer for dagen foruten å planlegge kommende dagers aktiviteter.
Ha en flott tirsdag :)

Morn fra Tønsberg. Noen som ville tilbake til gamle rutiner og start på dagen kl 5, men ble enige om at vi trykker på snooze frem til kl 6.
Sirkuset skal avgårde til barnehagen etterhvert og man skal legge inn litt arbeidsinnsats

God morgen fra Asker. Litt tidlig for minstemann og meg og allerede gå til SFO og L1. Sånn går det når vi er effektive. Podcasting i kveld, så fpr snakket litt om fly da også. Ha en fin dag.

God morgen fra heimen. Straks avreise til kontorkontoret. I ettermiddag blir det flybuss til OSL og SK videre til Trondheim. I følge YR er det fortsatt sommer i Trøndelag, så kanskje det blir en tur på Solsiden? Ha en strålende tirsdag.

Goodmorgen her fra Malmö. Klokken har slået 7.47, og morgenkaffen er ved at blive brygget. Efterårsagtigt vejr, og sommeren er desværre på vej ud i havet, for denne omgang. Så kan man se frem til lyset i December, og julens varme, før der er afgang den 29. December. Hav en dejlig tirsdag :-)

God morgen fra kontoret.. Nå er formen svakt bedre og fruen ble litt lei av telefoner hvert femte minutt hvor gutta ringte for å le av episoder på Cannes turen.. Flirer ennå og savner gjengen.. Neste tur blir med konene også.

I dag er det 11 år siden jomruturen med EK160.. Det var jo en morsom helg det også ;-)

God morgen fra kontoret.. Nå er formen svakt bedre og fruen ble litt lei av telefoner hvert femte minutt hvor gutta ringte for å le av episoder på Cannes turen.. Flirer ennå og savner gjengen.. Neste tur blir med konene også.

I dag er det 11 år siden jomruturen med EK160.. Det var jo en morsom helg det også ;-)
Haha den jomfruturen husker jeg. Var mange som ikke rakk returen gitt...

God tirsdag fra Oslo. Her blir det å trene litt før en kveldsvakt venter.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Gromf fra Sandnes som serverer regnbyger. Lille frøkna pådro seg et vepsestikk over det ene øyet i barnehagen i går og i dag er det noe hovent ja. Så vi tar oss en tur til legen om litt sånn at han hvertfall har sett på det. I dag er det jeg som ordner middag så i dag skal jeg prøve meg på noe nytt. Kyllingboller. Ha en fin dag forumister.

Morn fra kontoret. Her er det en møteorgie, og jeg skjønner ikke alltid hvorfor jeg på død og liv skal være med. Menmen. Ha en fin en!

Grattis til Åtter'n med ny passerseddel. ;) Nå får du også rotet med hvilket pass som skal brukes til reisen ... :D

G'morgen fra det sydkarolinske, som er under oppvarming. Må en tur til Augusta for å se på en ting eller to. Mulig det blir en 'ny' pickup etterhvert også. Må begynne å se meg rundt etter noe som skal vare 'resten av livet' så der kvalifiserer ihvertfall Toyota. :p Det blir ihvettfall en trur innom Waffle House for en 'All Star' til lunch.

Og apropos Augusta .. Det blir nok ikke slik utsikt denne gangen ...

006.jpg

Last edited:

Morsomt å være med på første turen inn til Oslo:-)

Dobbelt statsborgerskap, eller avgitt komplett?

Forøvrig, leita litt etter den tråden du starta forleden, ville nemlig dele en interessant faktoid jeg har kommet over de siste månedene: skogbrannene i Nord-Amerika (samt Europa). Mange sier "klimaendringer" og "påsatte branner", men de fleste glemmer 50% av årsaken til skogbrannene: en homogen drift på douglasie, non-native species og bare elendig skogsdrift. Gamle urskoger felles til fordel for kaptialismens mål: alt skal man tjene penger på. Også skog. California er også et kroneksempel på dette, med haugevis av "skog" som ikke er fornuftig hverken foran eller bak. Alt ødelegges av kapitalismen som skal suge ut penger av alt vi har på denne jorda. Til og med skogen, som virket så uendelig stor og vill og permanent i mine barneår. Trist med svigersønnen (var det vel), men det er jo helt bananas at alle og den innavla broren hans kan bli ICE-agenter med et telefonkurs og oppfyllte krav om empatiløshet og internalisert hat... :(

Nuvel. Jeg diskuterer med Gemini om hvorvidt 2 m leire i et område vi skal legge strømkabel er menneskeskapt eller naturlig. Blir vel til at jeg må gå på biblioteket som i gammeldager og hente opp noe ikke-digitalisert informasjon.

Gratulerer med nytt pass. Vi må se om vi til en prat når du er i Norge.

Dobbelt statsborgerskap, eller avgitt komplett?

Forøvrig, leita litt etter den tråden du starta forleden, ville nemlig dele en interessant faktoid jeg har kommet over de siste månedene: skogbrannene i Nord-Amerika (samt Europa). Mange sier "klimaendringer" og "påsatte branner", men de fleste glemmer 50% av årsaken til skogbrannene: en homogen drift på douglasie, non-native species og bare elendig skogsdrift. Gamle urskoger felles til fordel for kaptialismens mål: alt skal man tjene penger på. Også skog. California er også et kroneksempel på dette, med haugevis av "skog" som ikke er fornuftig hverken foran eller bak. Alt ødelegges av kapitalismen som skal suge ut penger av alt vi har på denne jorda. Til og med skogen, som virket så uendelig stor og vill og permanent i mine barneår. Trist med svigersønnen (var det vel), men det er jo helt bananas at alle og den innavla broren hans kan bli ICE-agenter med et telefonkurs og oppfyllte krav om empatiløshet og internalisert hat... :(

Nuvel. Jeg diskuterer med Gemini om hvorvidt 2 m leire i et område vi skal legge strømkabel er menneskeskapt eller naturlig. Blir vel til at jeg må gå på biblioteket som i gammeldager og hente opp noe ikke-digitalisert informasjon.

Jeg har dobbelt statsborgerskap - har til og med avlagt stemme på det Norske Konsulatet i San Francisco ;)

Back