Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra Lillestrøm. Ikke store planer for dagen, utover en svipptur inn til kontoret og et besøk hos moderen.
I følge planen skal jeg lage pannekaker med blåbærsyltetøy til middag. Så får vi se om planen slår inn i dag. Det har nemlig vært planen circa hver søndag.
Ha en super duper dag
Ja. Men det er også planen å (for en gangs skyld) ikke ha noe som bobler i glasset på søndagen.Det er jo den beste planen…og perfekt søndagsmiddag. Finnes sikkert noe godt som bobler i glasset også!
Dagen i dag skal brukes til å gå over bremsene på Leaf'n. Som på de fleste elbiler så er det alltid problemer med bremsene bak.
God’ fra OSL.
Står en ‘Heston Airlines A320 utenfor her, skal visst til Riga, noen som har peil på denne ?
Et tips om elbilbremser jeg fikk da jeg kjøpte min: Minst annenhver uke skal du gi på opp til 120 og deretter trå bremsen i bånn slik at beltestrammer og ABS slår inn. Greit å ta dette inn mot/i retardasjonsfelt e.l. Sjekk grundig i speilet før manøveren gjennomføres. Jeg har gjort dette i fem år og aldri hatt noe trøbbel eller rust på bremsene.
På min Hyundai kan jeg, ved f.eks. 60 km/t, sette den i N (nøytral/fri) og deretter bremse. Da vil den utføre 100% mekanisk bremsing helt uten regenerering. Dermed er det ikke nødvendig å kjøre "så" fort og sjokkbremse.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.