Bedre lørdag …..

Re: Bedre lørdag …..

Stkkars LN-MOW. Kansje har han druknet i alt regnet :(

Siste livs tegn vi har fra han er:

Takk for omtanken. Er i live.

Dette var skumle greier. Det ser ut som at et troll har gått på fylla rundt her.. Mye trær og strømledninger nede. Kan bli en stund til vi får strøm igjen. Vi har generator, men bensin er et problem.

Velvel, får dra på bensinjakt i morgen …

Og man rakk Oslobåden. Nu litt lasagne til den lunsj før buffet om… *titter på klokka*.

…mulig jeg går på en smell her?

Ja, høyst sannsynlig. Når du varier kostholdet mellom to knabba lakriskuler og morgenmad, lunch samt buffétmiddag pr døgn kan det fort bli galt. Hold deg til cola og boller, da går alt så meget bedre.

Dette var skumle greier. Det ser ut som at et troll har gått på fylla rundt her.. Mye trær og strømledninger nede. Kan bli en stund til vi får strøm igjen. Vi har generator, men bensin er et problem.

Se der. Bra at dere har det bra etter forholdene.
Håper du finner masse bensin :)

Godt aa høre at dere kom igjennom dette uten skader. En ting etter en slik storm er aa finne en aapne bensinstasjoner, men her i vest er det ogsaa en utfordring aa finne Pumper som lar deg fylle i kanne - selv maa jeg til naermeste Marina

Godt aa høre at dere kom igjennom dette uten skader. En ting etter en slik storm er aa finne en aapne bensinstasjoner, men her i vest er det ogsaa en utfordring aa finne Pumper som lar deg fylle i kanne - selv maa jeg til naermeste Marina

Næmmenææææ... er ikke det mulig på vanlige stasjoner altså?

God morgen fra Milano[emoji846] Innlosjert på et stooort rom på Radisson Blu litt utenfor sentrum. Litt trøblete flyvninger med Helvetic og Swiss ned hit i går, noe som resulterte i at bagasjen ble værende igjen i Zürich. Den har nå kommet til rette og vil ankomme hotellet utpå ettermiddagen. Så nå vil kona naturlig nok ut på shopping. På tide å sjekke frokosten!
God kveld frå Trondheim.

Dit skal eg/vi om ei lita veke. Milano var jo umogleg å oppdrive fornuftig prisa hotellrom... Fann noko greier, men nesten litt skeptisk.... God tur!

Dette fremskrittet har jeg ennå ikke sett her i motsatt hjørne. Men er det ikke bare å skru av toppen, da? Syke greier ..

Dette fremskrittet har jeg ennå ikke sett her i motsatt hjørne. Men er det ikke bare å skru av toppen, da? Syke greier ..

Skru av toppen paa Bensin Pumpen ? Tror det tar en del verktøy Jeg normalt ikke har med meg :)

Skru av toppen paa Bensin Pumpen ? Tror det tar en del verktøy Jeg normalt ikke har med meg :)

Kanna eller pumpa - who cares. Men går pumpa ned i tanken, burde den da gå nedi kanna også … Samme type høl ..

Fillern, nå kommer jeg til å tenke på dette i hele natt ….

Leggetid i vestsørøst .. Håper på strøm innen neste mandag .. Inntil da spiller vi Manda Morra Blues ….

Back