Bedre lørdag …..

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Bedre lørdag …..

Fra USA hvor en ikke har saa mye tid til aa hvile etter en stor operasjon ;) Tilbake paa jobb i dag 10 dager senere. Og ikke en sakte start, dagen gav en ny Sertifisering i A.I. (K.I.) her skal det ikke hviles, med espresso. Neste uke ser ut til at en tar 2 ytterligere sertifiseringer.

Re: Bedre lørdag …..

Mornings fra Beitostølen. Første espresso på plass. Fyr i peisen er det også. Ha en fin dag.

Peis, kaffe og papiraviser i tillegg til forum. Fineste starten på en rolig lørdag. En tur ut til opphavet med en av italienerne før det blir brunch her hjemme. En helt grei indrefilet venter på hvordan den skal tilberedes… Lørdager er rett og slett bra:-)

God morgen fra Esbjerg.

Litt morgenmad før man beveger retning banegården for å teste buss-for-tog på dansk. Da ble visst 10:05 til 08:53.

DFDS venter i andre enden.

Ha en god en :)

Happy Lördag från Göteborg,

Först några timmar på bokmässan och när regnet har passerat skall båten upp ur vattnet. Ha en flott helg!

Gjeeeesp fra Knausen. Straks er det ned to etasjer og få presset appelsiner, kverne kaffe, fyre opp peis og begynne på mimosa-frokosten. Det ryktes at jeg får tre-fire tiner perm mens more speller tennis så jeg får tråkket av meg gårsdagens etegilde bak bekken her.

I kveld er det fødselsdags middag borte på godset til Chrystle og Blake (svigers), og det er jo alltid mye latter og mat.

Last edited:

God morgen fra Milano[emoji846] Innlosjert på et stooort rom på Radisson Blu litt utenfor sentrum. Litt trøblete flyvninger med Helvetic og Swiss ned hit i går, noe som resulterte i at bagasjen ble værende igjen i Zürich. Den har nå kommet til rette og vil ankomme hotellet utpå ettermiddagen. Så nå vil kona naturlig nok ut på shopping. På tide å sjekke frokosten!

"Noen har strødd melis på Øyfjellet i natt" (fritt etter Terje Nilsen). Snodig hvor facinerende og flott det er med årets første snø. I dag blir det å komme seg ut for å kjenne på den våte, kjølige og ikke minst friske høsten som er her. Ha en flott dag flypratemakere, både i nord og i sør :)

God formiddag fra Riksen. Det ble en svært krevende ercp i går. Jeg lå rett ut fra jeg kom tilbake i 16 tiden i går og frem til i morges. Feber og infeksjon fikk jeg også. Var oppe i rundt 40 grader på det meste. Jeg snakket med kona i går kveld men det husker jeg ingenting fra. Jeg husker ikke engang at hun ringte. Inngrepet var heldigvis vellykket og det er det viktigste tross alt. Jeg må bli her til mandag. Kjedelig, da det er lite å finne på her inne i helgene. Men Brann spiller kamp i dag så den skal jeg i alle fall se fjernsynet.

God formiddag fra Riksen. Det ble en svært krevende ercp i går. Jeg lå rett ut fra jeg kom tilbake i 16 tiden i går og frem til i morges. Feber og infeksjon fikk jeg også. Var oppe i rundt 40 grader på det meste. Jeg snakket med kona i går kveld men det husker jeg ingenting fra. Jeg husker ikke engang at hun ringte. Inngrepet var heldigvis vellykket og det er det viktigste tross alt. Jeg må bli her til mandag. Kjedelig, da det er lite å finne på her inne i helgene. Men Brann spiller kamp i dag så den skal jeg i alle fall se fjernsynet.

Om man orker og er i form til å gå litt så har Riksen en grei kantine som faktisk er åpen i helgene. Koster jo selvsagt penger i motsetning til maten man får på posten, men den er bedre. Men greit å si fra til folka på jobb at man går en tur og at man tar med seg telefonen i tillfelle. Ja og at man ikke stikker av rett før medisintid og særlig ting som gis IV. Ellers er jeg enig i at det i all hovedsak er lite å finne på altså på disse sykehusene selv om det er hverdager, det er ikke akkurat underholdningsparker.

God lørdag fra Oslo - her skal man på en kveldsvakt og en dagvakt i morgen, så ja da er vel den helgen brukt opp tenker jeg. Men det ekke på Riksen, det er på Tullevål Sykehus som man ville sagt i Andeby.

God lørdag fra Haugesund. Hyggelig med en helg hos opphavet med mye godt på fat og i glass. Det regner, men det er vel som forventet på Vestlandet i september.

Om man orker og er i form til å gå litt så har Riksen en grei kantine som faktisk er åpen i helgene. Koster jo selvsagt penger i motsetning til maten man får på posten, men den er bedre. Men greit å si fra til folka på jobb at man går en tur og at man tar med seg telefonen i tillfelle. Ja og at man ikke stikker av rett før medisintid og særlig ting som gis IV. Ellers er jeg enig i at det i all hovedsak er lite å finne på altså på disse sykehusene selv om det er hverdager, det er ikke akkurat underholdningsparker.

God lørdag fra Oslo - her skal man på en kveldsvakt og en dagvakt i morgen, så ja da er vel den helgen brukt opp tenker jeg. Men det ekke på Riksen, det er på Tullevål Sykehus som man ville sagt i Andeby.

Jeg kjenner det tilbudet ja. Jeg har vært en del i den kantinen. Den har tapt seg nå i det siste. Mat utvalget er blitt dårligere og prisene har gått opp. Jeg skal ta meg en tur nedom der senere i dag og se om de har noe spennende. Man blir som du sier ganske lei av maten på posten.

Angående rutiner i forhold til medisiner etc så tror jeg at jeg har ganske god oversikt. En lærer jo litt av å tilbringe så mye tid her som det jeg har gjort. Hehe. Tror jeg snart har 200 liggedøgn her inne på siste 3 årene.

God dag fra Lillestrøm. Flott vær ute, så etter litt mat blir det å ta seg en tur i finværet. Kanskje turen rett og slett ender opp som polferd?

I kveld har vi også bestemt oss for å lage god middag sammen, men vi har glemt å diskutere hva. Så vi får se hva det blir når natterangleren av oss står opp fra det døde.

Ha en best lørdag

God morgen fra Chicago! Her skal vi straks hente leiebilen og så settes snuta mot Albert Lea, MN som er første stopp på roadtripen mot vest. Først må vi stoppe og finne en Mækkærn for frokost. 😂

Stkkars LN-MOW. Kansje har han druknet i alt regnet :(

Siste livs tegn vi har fra han er:

Rister godt i huset nå. Øyet passerte mellom oss og Atlanta og det ser ut som det snart vil roe seg. Ikke hørt noen trær falle, men periodevis har det hørt ut som at Neil Peart har sittet på taket med trommene sine.

Strømmen har vært borte i et par timer. Så snart det roer seg ute, blir det å fyre opp generatoren.

Fikk med nevø og niese inn i bakgården (aka marka) - og som Sud`n sier…Oslo er magisk:-)

Og man rakk Oslobåden. Nu litt lasagne til den lunsj før buffet om… *titter på klokka*.

…mulig jeg går på en smell her?

Re: God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen

God lørdag fra Sandnes. Dagen har gått i ett siden klokken 8. Frisørtime, babysvømming, kjøpesenter etc. Nå blir det noe sløvings en time eller to før man skal på konsert på Checkpoint Charlie i kveld. Blir sikkert en øl eller tre. Ha en fin en!

Morn fra KSU. Stått opp 2 ganger i dag, da kroppen er litt forvirret denne gangen.

Fikk sånn greie om at jeg kunne få diamant hos SAS om jeg fløy med SAS 15 ganger mellom 1 Oktober og 31 Januar. Så da blir det diamant da. Fikk alle den? I så fall blir det jo ellevilt med statuskunder snart, da alle diamant kan gi bort gull osv..

Back