Bay Tour del 2

• Thread starter Thread starter OMW
  • Start date Start date

OMW

Jeg tror ikke jeg tar i hvis jeg sier at det er flere småfly på denne ene flyplassen enn vi har i gamlelandet.

Attachments

• 14.JPG
    14.JPG
    78.2 KB · Views: 19
Vi dro videre vest ut til kysten og til Half Moon Bay. Kjent fra flysimulatoren Flight Unlimited II fra midten av 90-tallet. :D

Attachments

• 15.JPG
    15.JPG
    59.9 KB · Views: 18
På finale bane 30. Hvem trenger vel Maho Beach på St. Maarten?? :up:

Attachments

• 16.JPG
    16.JPG
    83.2 KB · Views: 18
Så til dagens høydepunkt, videre nordover kysten til byen ved bukten. (høres bedre ut på engelsk!!) :wow:
Noen som hadde kjørt Highway 1?

Attachments

• 18.JPG
    18.JPG
    118.3 KB · Views: 15
Inn over fruen selv.. Er hun ikke pen?
Mangler bare å gå over og båt under, så har vi allerede gjort unna fly over, kjørt over, og syklet over.

Attachments

• 19.JPG
    19.JPG
    76.1 KB · Views: 13
Og helt tilslutt den vakreste byen i USA, om ikke i verden. (foruten Sandvika:p)

Attachments

• 21.JPG
    21.JPG
    119.5 KB · Views: 7
Veldig bra! Jeg synes det er veldig kjekt å lese disse rapportene. San Franscisco er definitivt en fin by, ja.

Mangler bare å gå over og båt under, så har vi allerede gjort unna fly over, kjørt over, og syklet over.

Her mangler fly under................. men det bør vel vente til nærmere pensjonsalderen.. :thumbup

Apropos under bruer; har en liten drøm om et lokalt stunt her i Kr-sund. Starte lavt over Dalesundet, fly under Nordsundbrua, lavt tvers over havnebassenget for så å avslutte med å fly under Sørsundbrua....:biggrin
Tro hva som skal til for å få lov til å gjøre noe sånt? Synes jeg ser tilsynet: :naughty:

Originally posted by LN-SSL
Apropos under bruer; har en liten drøm om et lokalt stunt her i Kr-sund. Starte lavt over Dalesundet, fly under Nordsundbrua, lavt tvers over havnebassenget for så å avslutte med å fly under Sørsundbrua....:biggrin
Tro hva som skal til for å få lov til å gjøre noe sånt? Synes jeg ser tilsynet: :naughty:

Pass deg for hurtigruta ....

Back