• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bay Tour del 2

• Thread starter Thread starter OMW
  • Start date Start date

OMW

Jeg tror ikke jeg tar i hvis jeg sier at det er flere småfly på denne ene flyplassen enn vi har i gamlelandet.

Attachments

• 14.JPG
    14.JPG
    78.2 KB · Views: 19
Vi dro videre vest ut til kysten og til Half Moon Bay. Kjent fra flysimulatoren Flight Unlimited II fra midten av 90-tallet. :D

Attachments

• 15.JPG
    15.JPG
    59.9 KB · Views: 18
På finale bane 30. Hvem trenger vel Maho Beach på St. Maarten?? :up:

Attachments

• 16.JPG
    16.JPG
    83.2 KB · Views: 18
Så til dagens høydepunkt, videre nordover kysten til byen ved bukten. (høres bedre ut på engelsk!!) :wow:
Noen som hadde kjørt Highway 1?

Attachments

• 18.JPG
    18.JPG
    118.3 KB · Views: 15
Inn over fruen selv.. Er hun ikke pen?
Mangler bare å gå over og båt under, så har vi allerede gjort unna fly over, kjørt over, og syklet over.

Attachments

• 19.JPG
    19.JPG
    76.1 KB · Views: 13
Og helt tilslutt den vakreste byen i USA, om ikke i verden. (foruten Sandvika:p)

Attachments

• 21.JPG
    21.JPG
    119.5 KB · Views: 7
Veldig bra! Jeg synes det er veldig kjekt å lese disse rapportene. San Franscisco er definitivt en fin by, ja.

Mangler bare å gå over og båt under, så har vi allerede gjort unna fly over, kjørt over, og syklet over.

Her mangler fly under................. men det bør vel vente til nærmere pensjonsalderen.. :thumbup

Apropos under bruer; har en liten drøm om et lokalt stunt her i Kr-sund. Starte lavt over Dalesundet, fly under Nordsundbrua, lavt tvers over havnebassenget for så å avslutte med å fly under Sørsundbrua....:biggrin
Tro hva som skal til for å få lov til å gjøre noe sånt? Synes jeg ser tilsynet: :naughty:

Originally posted by LN-SSL
Apropos under bruer; har en liten drøm om et lokalt stunt her i Kr-sund. Starte lavt over Dalesundet, fly under Nordsundbrua, lavt tvers over havnebassenget for så å avslutte med å fly under Sørsundbrua....:biggrin
Tro hva som skal til for å få lov til å gjøre noe sånt? Synes jeg ser tilsynet: :naughty:

Pass deg for hurtigruta ....

Back