atck
ScanFlyer Gold
Bare ræva ... (alternativt: Mooning the Boeing)
Ikke lett å finne gode titler. Men det er nå bedre enn "Enda noen bilder tatt på Sola i motlys" - som denne tråden stort sett egentlig dekker.
Først et bilde jeg må si meg godt fornøyd med. Joda, det ble langt unna, og linsa strekker kanskje ikke til. Men månen var fin og AWACS'en på right downwind til 18 lå akkurat passe lavt. Enda bedre hadde det vel vært hvis den fløy rett på'n. Skulle kanskje tatt en tlf til gutta i tårnet og bedt dem om å klarere den 250 fot høyere.
Så, over til alle rompene:
Bling bling
For å si det med Jim Carrey: Smmmmmooking!
I Holland er vi vant til sidevind og crab.
Nå er det min tur!
Kan ikke si jeg har lagt merke til at man faktisk kan se rett gjennom disse motorene. Joda, jeg skjønner hvorfor. Men trodde ikke det var tilnærmet fri bane. Med sola ser det jo nesten ut som etterbrenner.
Nok en KLM-maskin i sola. Man kan jo bli glad i en sånn hekk. Blank og fin.
Siste rompa i dag. Full av appelsinhud.
Sånn går nu dagan. Sa jeg at jeg liker jobben min?
Ikke lett å finne gode titler. Men det er nå bedre enn "Enda noen bilder tatt på Sola i motlys" - som denne tråden stort sett egentlig dekker.
Først et bilde jeg må si meg godt fornøyd med. Joda, det ble langt unna, og linsa strekker kanskje ikke til. Men månen var fin og AWACS'en på right downwind til 18 lå akkurat passe lavt. Enda bedre hadde det vel vært hvis den fløy rett på'n. Skulle kanskje tatt en tlf til gutta i tårnet og bedt dem om å klarere den 250 fot høyere.

Så, over til alle rompene:
Bling bling

For å si det med Jim Carrey: Smmmmmooking!

I Holland er vi vant til sidevind og crab.

Nå er det min tur!

Kan ikke si jeg har lagt merke til at man faktisk kan se rett gjennom disse motorene. Joda, jeg skjønner hvorfor. Men trodde ikke det var tilnærmet fri bane. Med sola ser det jo nesten ut som etterbrenner.

Nok en KLM-maskin i sola. Man kan jo bli glad i en sånn hekk. Blank og fin.

Siste rompa i dag. Full av appelsinhud.

Sånn går nu dagan. Sa jeg at jeg liker jobben min?