• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bali/Lombok?

HMWK

ScanFlyer Gold
Jeg reiser til Thailand med kone og barn om 3 uker. Siden vi har vært i Thailand relativt ofte, lurte jeg på en 5 dagerstur til Bali eventuelt Lombok kan være noe.

Så passer Bali/Lombok for barnefamilier eller er Thailand like bra for bade/strandferie?

I påsken så jeg norske barnefamilier både på Lombok og i Bali. Bali er jo litt letter tilgjengelig, men Lombok er roligere.

Lombok og øyene utenforbi (Gili) er flotte. Er sikkert mange fine plasser på Bali, men Denpasar/Kuta synes jeg ikke noe om.

Nusa Dua har endel resort-anlegg (all inclusive eller uten) langs stranda, og kan være ett godt alternativ for bading både i basseng og sjø.
Var på Aston Bali i Nusa Dua ifjor og var veldig fornøyd, både på strand-siden og basseng-siden. En ordentlig ferie etter å ha opplevd Kuta.

Kuta er ikke noe ærlig for barnefamilier med dårlige strender og mye trafikk og mas. Heller ikke Gili-øyene vil jeg si passer da det er litt mere primitivt der uten innlagt ferskvann.

Bodde på:
-Discovery Kartika Plaza i Kuta, greit bassengområde og stort shoppingsenter like ved. Ingen hotellstrand.
-Melia Benoa i Nusa Dua. Rolig og et stykke unna ting. Grei strand og bassengområde.
-Vila Ombak på Gili Trawangan (sp?). Greit basseng, men ikke så bra strand til å være så langt uti periferien.
-Sheraton Senggigi Beach Resort. Fantastisk strand og fantasifullt dekorert basengområde. Shopping og bespisning tilgjengelig på området ved siden av hotellet. Norske priser på bespisning på hotellet.

Back