Bali, april. Tips?

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hei, driver og småkikker litt på flybilletter til DPS (Denpasar Bali) helt i starten av april. Avreisen er passe fleksibel (29.mars-1.april) mens jeg må være tilbake i Norge til den 8. april.

Via Skyscanner har jeg funnet billetter til rundt 6200 t/r med SAS og Qatar Airways via CPH/DOH på utreise og DOH/LHR på hjemreise.

Noen som vet om det er mulig å finne billigere billetter en dette?

6200 er jo ingen dårlig pris. Men om det er sånn at du kun reiser "uten å egentlig ha behovet" kan jeg godt skjønne du vil ha noen kroner til i avslag. Kikket lett på airasia fra london, men de ville ha enda mer enn sas og qatar og du måtte jo og stresset deg til london. Lykke til med prisjakt. Reiser selv til Bali om 2 uker :)

6200 er en ok pris ja. Men her er det snakk om at vi er to i husstanden som kunne tenke oss å reise, så da blir det fort 12 lapper som må legges på bordet, så kommer det hotell og mat osv. i tillegg. Noen som vet om turoperatører/reiseselskap som tilbyr pakkeløsninger til Bali?

Ingen hastesak riktignok. Vi må se an kalenderen litt også.

Wikstrøm reiser og Orkidé tilbyr pakkereiser til Bali så vidt meg bekjent. Hotell og opphold trenger ikke koste allverden. Mat og drikke er også rimelig.

Driver og tenker på en tur dit igjen i mars. Bali anbefales, og med de flyprisene du har funnet, er det ikke så mye å lure på, spør du meg ;)

Må du ikke via Singapore også??

Synes uansett dette er en veldig bra pris. Å dra halve jorden rundt for mindre enn dette kan man ikke forvente.

Last edited:
Back