Enig med Fnate. Det burde ikke komme som noe sjokk at medarbeidere diskuterer urimelige kunder/spesielle opplevelser. Selvfølgelig i visshet om at ingen kunder hører det.
Det er også en del av den kontinuerlige læringsprossessen det er å jobbe med kunder. Man utveksler erfaringer med kunder, hvordan man taklet situasjonen, og diskuterer dette med medarbeidere, som kan komme med tilbakemeldinger. Kanskje man kan gjøre noe annerledes eller bedre neste gang man kommer i en lignende situasjon.
Når det er sagt, så finnes det alltid tre sider av en sak. Min, din og den riktige.
Det er også en del av den kontinuerlige læringsprossessen det er å jobbe med kunder. Man utveksler erfaringer med kunder, hvordan man taklet situasjonen, og diskuterer dette med medarbeidere, som kan komme med tilbakemeldinger. Kanskje man kan gjøre noe annerledes eller bedre neste gang man kommer i en lignende situasjon.
Når det er sagt, så finnes det alltid tre sider av en sak. Min, din og den riktige.