Bakkeutstyr

Trallene på osl er lagd på osl, på andre siden ved GA. De lagde til SAS, Braathens og Widerøe, derav forskjellige farger på felgene, rød, blå og grå. Sas hadde flest, så Braathens og widerøe. Alle ser vel nå at det der ikke fungerte, og hvem som eier/leier nå, tja, er det noen som med hånda på hjertet kan si at veit det 100%? tvilsomt sånn som tralleparken på osl fungerer :-) Bare å forsyne seg sjøl, størst først, survival of the fittest o.s.v :D :D

Originally posted by PAS

Originally posted by Vede

Ikke alle handlingselskap som har røde tall flyradar. ;)

Hvem er det som har grønne tall da???

Hvordan går det med handlingselskapene på SVG? Regner med SGS har røde tall. Men hva med Widerøe og Norport?

Originally posted by petru26

Trallene på osl er lagd på osl, på andre siden ved GA. De lagde til SAS, Braathens og Widerøe, derav forskjellige farger på felgene, rød, blå og grå. Sas hadde flest, så Braathens og widerøe. Alle ser vel nå at det der ikke fungerte, og hvem som eier/leier nå, tja, er det noen som med hånda på hjertet kan si at veit det 100%? tvilsomt sånn som tralleparken på osl fungerer :-) Bare å forsyne seg sjøl, størst først, survival of the fittest o.s.v :D :D

Å hvordan kan du sitte på denne informasjonen, at de er produsert på OSL?

Hva som er tilfelle på OSL er en "trallepool". Som du skriver kan alle bruke alle trallene. Når det kommer til hvem som eier hvem, er dette enkelt. Hver aktør, kjører en analyse på hvor stort behov av traller de trenger, og betaler for disse. Et fast månedlig eller årlig beløp. Jeg kan nok med ganske stor sikkerhet si at alle aktørene vet hvem som eier hvem, ihvertfall hvor mange traller de betaler for å ha i poolen.

Originally posted by chocks

Originally posted by petru26

Å hvordan kan du sitte på denne informasjonen, at de er produsert på OSL?

Hva som er tilfelle på OSL er en "trallepool". Som du skriver kan alle bruke alle trallene. Når det kommer til hvem som eier hvem, er dette enkelt. Hver aktør, kjører en analyse på hvor stort behov av traller de trenger, og betaler for disse. Et fast månedlig eller årlig beløp. Jeg kan nok med ganske stor sikkerhet si at alle aktørene vet hvem som eier hvem, ihvertfall hvor mange traller de betaler for å ha i poolen.

Stemmer helt perfect det chocks ;-)

trallene er produsert på gamle verkstedet til sas ved GA og er utviklet mellom Braathens og sas og arkiv&lager. Sas hadde 500, rød hjul, Braathens hadde 325, blå hjul, widerøe ca 150 stykk, produsert i etterkant, og har sølvgrå felger. Jada, felgene har fortsatt fargene, men hvem overholder eierskapet??

Så hvis noen mener dette er feil så er det ikke det nemlig :colgate: :colgate:

Ps. Når jeg skriver produsert på OSL i mitt første innelgg, så mener jeg på flyplassområdet, ikke av osl... Beklager hvis det varen misforståelse der

Back