MartinL
ScanFlyer Dusty
Sorry MartinL .. men dette sto å lese på forumet i juli 2006:
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=13811
Aftenposten.no og et scanair innlegg postet i fellesferien 2006 burde jo være mer enn nok for et selskap til å få informasjon om pris endring ut til folk......
Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å inndrømme at det finnes et potensial til å være mer tydelig på dette området.
Jeg vil betale for tjenesten samtidig som jeg søker etter informasjon om dette ved booking, men finner ingen informasjon gjennom prosessen.
Når man kommenterer mangler ved andre selskap ved Norwegian er det konstrultivt og sin plass. Våger man seg på det samme med deler av SAS sitt produkt, er det useriøst, unødvendig og ubegripelig.
Det er synd, for dette er ikke et forsøk på å kaste dritt om noen. Rart det blir oppfattet slik når jeg gang på gang poengterer at jeg vet det er mitt eget ansvar!